۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
اختصاصی
هوندا اودیسه برای ۲۰۲۵ فیس لیفت می‌شود
هوندا هفته جاری را با انتشار خبر فیس لیفت دوم مینی ون اودیسه آغاز کرد.
کد خبر: ۵۲۶۲

به گزارش کارنا، هوندا هفته جاری را با انتشار خبر فیس لیفت دوم مینی ون اودیسه آغاز کرد.

اودیسه که یکی از چهار گزینه موجود در بازار برای این کلاس و دومین مینی ون پر فروش سال گذشته است، در سال ۲۰۲۵ با برخی به روز رسانی‌های کاربردی ارائه خواهد شد تا همچنان بازار رقابتی خود را حفظ کند.

در حالی که آکورد و سیویک هر دو ظاهر قسمت جلوی گُوه شکل خود را از دست داده اند، اودیسه به آن پایبند بوده و تغییراتی اندک در قسمت جلو داشته است. چراغ‌های جلوی این خودرو بی تغییر باقی مانده اند اگرچه جلوپنجره‌ای بازطراحی شده آن‌ها را احاطه می‌کند که در بالای هواکشی مازاد تعبیه شده است.

سپر جلوی بازطراحی شده بر چراغ‌های مه شکنی تاکید دارد که قاب بزرگ‌تر و مشکی دارند. رینگ‌های بازطراحی شده در سایز‌های ۱۸ و ۱۹ اینچ و دو رنگ بدنه جدید نیز از عناصر فیس لیفت این خودرو هستند.

 

تولیدی :هوندا اودیسه برای ۲۰۲۵ فیس لیفت می‌شود

گمان نمی‌رفت اودیسه هیچ ویژگی از NSX داشته با شد، اما هوندا اعلام کرده سپر این خودرو دارای شب رنگ‌های مشابه این ابرخودرو خواهد بود.

هوندا نمایشگر ۹ اینچی که در مدل‌های دیگر خود ارائه می‌دهد را نیز برای تمام مدل‌های اودیسه عرضه خواهد کرد. این نمایشگر قدرتمندتر بوده و شامل اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو است. یک شارژر بی سیم و پورت‌های USB-C بیش‌تر نیز برای این خودرو ارائه می‌شود. در عین حال، سیستم سرگرمی عقب این خودرو به نمایشگر ۱۲.۸ اینچی رزولوشن بالا با پورت HDMI روی کنسول مجهز می‌شود.

نیرومحرکه این خودرو تغییری نخواهد داشت.

تولیدی :هوندا اودیسه برای ۲۰۲۵ فیس لیفت می‌شود

ارسال نظر