۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
اختصاصی
تیزری از هوندا پاسپورت ۲۰۲۶ منتشر شد
هوندا پاسپورت کنونی به عنوان مدل ۲۰۱۹ معرفی شده بود و برای ۲۰۲۲ کمی به روز رسانی شد.
کد خبر: ۵۱۱۴

به گزارش کارنا، هوندا پاسپورت کنونی به عنوان مدل ۲۰۱۹ معرفی شده بود و برای ۲۰۲۲ کمی به روز رسانی شد، در نتیجه اکنون نیاز به یک بازطراحی کلی دارد. این شاسی بلند متوسط هوندا برای سال ۲۰۲۶ ظاهری جدید خواهد داشت و حتی تریم تهاجمی‌تر تریل اسپرت برای نسل چهارم آن معرفی خواهد شد.

اولین تصویر تیزر منتشر شده از این خودرو ایده‌ای از چگونگی شاسی بلند بعدی هوندا ارائه می‌دهد. تصویر منتشر شده از این خودرو، قسمت جلوی به روز شده پاسپورت را نشان می‌دهد که با چراغ‌های کهربایی، چهار جلوپنجره شش ضلعی کوچک و نشان پاسپورت کشیده شده روی سپر جلو کامل می‌شود.

تولیدی:تیزری از هوندا پاسپورت ۲۰۲۶ منتشر شد

با توجه به این تیزر می‌توان انتظار داشت پاسپورت جدید قدرتمندتر از مدل کنونی آن شود. ویژگی‌هایی همچون چراغ‌های دید در روز کهربایی و نشان کشیده شده برای آفرود‌هایی همچون فورد برونکو، لند روور دیفندر و تویوتا TRD رایج هستند. این خودرساز هم چنین تاکید داشته که این مدل آماده‌ترین خودرو برای ماجراجویی و قدرتمندترین شاسی بلند هوندا خواهد بود.

پاسپورت کنونی همچنان از موتور ۳.۵ لیری V۶ با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۵ نیوتون متر بهره می‌برد. این موتور به گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته و ساختار چهار چرخ فعال متصل می‌شود. احتمالا در مدل جدید پاسپورت این نیرومحرکه حفظ خواهد شد، اما شاید قدرتی بیش‌تر داشته باشد.
حداقل تا پایان سال ۲۰۲۵ شاهد پاسپورت جدید نخواهیم بود چرا که به گفته هوندا این مدل برای سال ۲۰۲۶ برنامه ریزی شده است.

تولیدی:تیزری از هوندا پاسپورت ۲۰۲۶ منتشر شد

ارسال نظر