۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
اختصاصی
هوندا پریلود به فستیوال سرعت گودوود می‌رود
هوندا پریلود کانسپت به زودی در فستیوال سرعت گودوود ۲۰۲۴ برای اولین بار رونمایی عمومی خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۵۰

به گزارش کارنا،هوندا پریلود کانسپت به زودی در فستیوال سرعت گودوود ۲۰۲۴ برای اولین بار رونمایی عمومی خواهد شد. اعلام شده است که این خودرو از سال آینده در انگلستان به فروش خواهد رسید.

تصاویر به روز شده از پریلود، یک کوپه با ارتفاع کم را نشان می‌دهند که برخلاف مدل کانسپت اصلی رونمایی شده آن دارای رنگ بدنه قرمز است. در این تصاویر به جز رنگ بدنه، تغییر دیگری بین این مدل و نسخه کانسپت اولیه آن دیده نمی‌شود. البته جای تعجب نیست چرا که نسخه کانسپت این خودرو در زمان معرفی کاملا آماده تولید به نظر می‌رسید.

تولیدی:هوندا پریلود به فستیوال سرعت گودوود می‌رود

در حالی که هوندا از ارائه اطلاعات در مورد جزئیات نیرومحرکه این خودرو خودداری می‌کند، قبلا تایید کرده بود که پریلود کانسپت دارای نیرومحرکه‌ای هیبریدی است. گمان می‌رود نسخه تولیدی این خودرو ازموتور ۲.۰ لیتری چهارسیندر بنزینی و سیستم هیبریدی به کار رفته در مدل‌های CR-V، آکورد و سیویک هیبریدی بهره ببرد.

در حالی که انتظار می‌رفت پریلود ۲۰۴ اسب بخار قدرت بیش‌تر از آکورد و ۲۰۰ اسب بخار قدرت بیش‌تر از سیویک هیبریدی داشته باشد، ادعای مهندس ارشد پروژه بزرگ هوندا، تومویوکی یاماگامی، تمام پیش بینی‌ها را خنثی کرده است.

تولیدی:هوندا پریلود به فستیوال سرعت گودوود می‌رود

یاماگامی در نوامبر ۲۰۲۳ اعلام کرده بود که پریلود جدید، اسپرت‌ترین و سریع‌ترین خودرویی نخواهد بود که وارد میدان می‌شود. در همین مصاحبه، وی اعلام کرد که پریلود به عنوان خودرویی چهارسرنشین همچون سوبارو BRZ و تویوتا GR۸۶ ساخته می‌شود. گمان می‌رود پریلود برخلاف این دو مدل، دارای ساختار دیفرانسیل جلو باشد.
 

ارسال نظر