۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
اختصاصی
آیا استلانتیس مازراتی را حذف می‌کند؟
استلانتیس تصمیم دارد برند‌هایی را حذف کند که سوددهی ندارند.
کد خبر: ۵۳۷۸

به گزارش کارنا، مدیرعامل استلانتیس، کارلوس تاوارس اخیرا اعلام کرده است که این شرکت تصمیم دارد برند‌هایی را حذف کند که سوددهی ندارند.

این خبر پس از گزارش مالی نیمه اول سال ۲۰۲۴ منتشر شده است که نتایجی خارج از انتظار را نشان می‌داد. استلانتیس به جز مازراتی که ضرر در نیمه اول را نشان می‌داد، آماری برای دیگر برند‌های خود منتشر نکرده است.

تاوارس با انتشار آمار گزارش مالی و با اشاره به چالش‌های موجود در این صنعت و مشکلات عملکردی، اظهار داشت: "عملکرد این شرکت در نیمه اول ۲۰۲۴ بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده است. اگر این برند‌ها سودده نباشند باید آن‌ها را حذف کنیم. ما نمی‌توانیم برای برند‌هایی که سوددهی ندارند هزینه کنیم. "

تولیدی:آیا استلانتیس مازراتی را حذف می‌کند؟

این اظهارات حاکی از تغییر نظر مدیر استلانتیس هستند که از سال ۲۰۲۱ و ادغام شرکت، پشت حفظ برند‌های اختصاصی ایستاده است. وی به گزارشگران گفته که در تابستان با تیم خود در ایالات متحده کار می‌کند تا عملکرد فروش را بالا برده و هزینه‌ها را کاهش دهند. بخشی از این کار شامل عرضه ۲۰ مدل جدید در سال جاری در سراسر دنیا است که استلانتیس امیدوار است به افزایش فروش کمک کنند.

این عملکرد ضعیف می‌تواند برند‌هایی با فروش کم همچون مازراتی و فیات را تحت تاثیر قرار دهد که هر دو زیر پرچم استلانتیس هستند. باید دید در نهایت تصمیم این خودروساز چه خواهد بود.

تولیدی:آیا استلانتیس مازراتی را حذف می‌کند؟

ارسال نظر