۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
اختصاصی
درز تصاویری از بی ام و سری ۲ گرن کوپه جدید
به لطف تصاویر درز کرده، اکنون قبل از این رونمایی می‌توانیم ببینیم این خودروی جدید چگونه خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۶۶

به گزارش کارنا، بی ام و تقریبا آماده معرفی رسمی سری ۲ گرن کوپه جدید است، اما به لطف تصاویر درز کرده، اکنون قبل از این رونمایی می‌توانیم ببینیم این خودروی جدید چگونه خواهد بود. 

چنان چه از تصاویر درز کرده قبلی انتظار می‌رفت، فیس لیفت بی ام و سری ۲ گرن کوپه بسیار الهام گرفته از هاچ بک بی ام و سری ۱ خواهد بود که در ماه ژوئن به روز رسانی شد. لازم به ذکر است در حالی که طراحی این سری ۲ گرن کوپه درز کرده شبیه به مدلی است که در انگلسان عرضه خواهد شد، اما مدلی که در تصویر دیده می‌شود مخصوص بازار چین و دارای فاصله بیش‌تر بین دو محور است و خارج از این بازار ارائه نخواهد شد.

در نسخه M اسپرت سری ۲ گرن کوپه می‌توان دماغه سری ۱ جدید را دید. چراغ‌های جلو، جلوپنجره، سپر جلو و هواکش‌های این مدل همگی تغییر کرده اند. در قسمت پشت این خودرو مجموعه چراغ‌های عقب شبیه به سری ۱ و سپری بازطراحی شده دیده می‌شود؛ و با توجه به این که عکس متعلق به نسخه ممتاز M۲۳۵ این خودرو است به لوله اگزوز چهارگانه نیز مجهز شده است.

تولیدی:درز تصاویری از بی ام و سری ۲ گرن کوپه جدید

اگرچه سری ۲ گرن کوپه به روز شده اولین بار در سال گذشته درز کرده بود، اما هنوز تصاویری از کابین آن منتشر نشده است. می‌توان انتظار داشت طراحی کابین و تکنولوژی‌های این خودرو به جای سری ۲ کوپه، با سری ۱ جدید مشابه باشد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت ساختار نمایشگر مجزا با نمایشگر مرکزی ۱۰.۷ اینچی و نمایشگر راننده ۱۰.۲۵ اینچی برای این خودرو تعبیه شود. جدیدترین نرم افزار سرگرمی اطلاعاتی OS ۹ نیز برای این خودرو ارائه خواهد شد.

تولیدی:درز تصاویری از بی ام و سری ۲ گرن کوپه جدید

ارسال نظر