۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
اختصاصی
رونمایی از دوچرخه‌های برقی جدید فورد
این مدل‌های جدید، حس خودرو‌های افسانه‌ای فورد را روی دو چرخ ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۷۴

به گزارش کارنا، فورد با همکاری ان پلاس، دوچرخه‌های برقی دارای مجوز رسمی را بر اساس برونکو و موستانگ نمادین معرفی کرده است. این مدل‌های جدید، حس خودرو‌های افسانه‌ای فورد را روی دو چرخ ارائه می‌کنند.

دوچرخه برقی برونکو دارای موتور ۷۵۰ کیلووات با گشتاور ۸۵ نیوتون متر، یک سیستم تعلیق دوگانه الهام گرفته از G.O.A.T؛ و صندلی به سبک موتورسیکلت است. ویژگی‌های اصلی در این دوچرخه شامل بیشینه سرعت کمکی ۴۵ کیلومتر بر ساعت، طیف حرکتی ۹۶ کیلومتر با ۳.۵ ساعت شارژ، ترمز‌های هیدرولیکی چهار پیستون، تایر‌های پیرلی، چراغ‌های دید در روز و یک پانل تمام رنگی LCD است. این دوچرخه ۴۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده و آپشن رنگ‌های آن ۳۹۰ دلار هزینه مازاد دارد.

تولیدی:رونمایی از دوچرخه‌های برقی جدید فورد

دوچرخه برقی موستانگ که به مناسبت ۶۰ سالگی موستانگ ارائه می‌شود دارای یک مدل نسخه لیمیتد نیز هست. هر دو مدل این دوچرخه دارای موتور ۷۵۰ کیلووات، گشتاور ۸۵ نیوتون متر، بیشینه سرعت کمکی ۴۵ کیلومتر بر ساعت و طیف حرکتی ۹۶ کیلومتر هستند. ویژگی‌های مازاد در این دوچرخه شامل ترمز‌های هیدرولیکی چهار پیستون، تایر‌های پیرلی، چراغ‌های دید در روز و یک پانل تمام رنگی LCD است. این دوچرخه ۴۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده و آپشن رنگ‌های آن ۳۹۰ دلار هزینه مازاد دارد.

تولیدی:رونمایی از دوچرخه‌های برقی جدید فورد

ارسال نظر