۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
اختصاصی
فورد به ساخت مدل‌های سدان و آفرود موستانگ فکر می‌کند
مدل سدان موستانگ با نام Mach ۴ شناخته می‌شود در حالی که نسخه آفرود آن هنوز نامی ندارد.
کد خبر: ۶۲۳۸

به گزارش کارنا، یک از مدیران اجرایی فورد اخیرا طی نشستی با نمایندگان این برند از طراحی‌های ابتدایی کانسپت و ماکت‌های نسخه‌های سدان و آفرود چهار چرخ فعال موستانگ رونمایی کرده است. گفته می‌شود احتمال دارد این دو خودرو به تولید برسند.

جزئیات در مورد مدل‌های جدید فورد اندک هستند، اما اخبار درز کرده حاکی از آن است که هر دوی این مدل‌ها از موتور‌های احتراق داخلی بهره خواهند برد.

مدل سدان موستانگ با نام Mach ۴ شناخته می‌شود در حالی که نسخه آفرود آن هنوز نامی ندارد. به جز ساختار چهار چرخ فعال و تایر‌های بزرگ، اطلاعات دیگری از نسخه آفرود موستانگ در دست نیست. مشخص نیست که مدل‌های معرفی شده ماکت‌های سایز اصلی از این خودرو و یا صرفا نسخه‌های طراحی ابتدایی دیجیتالی بوده اند.

تولیدی:فورد به ساخت مدل‌های سدان و آفرود موستانگ فکر می‌کند

مدیر عامل فورد معتقد است در حالی که برند‌های دیگری همچون جنرال موتورز در حال حذف خودرو‌های عضلانی هستند، دو برابر کردن مدل‌های برند موستانگ ایده خوبی خواهد بود. شورلت سال گذشته تولید کامارو را متوقف کرد و دوج چارجر جدید نیز صرفا شش سیلندر یا برقی است.

گفته می‌شود مدل‌های احتراقی بیش‌تر نمی‌توانند به فورد آسیب بزنند. از نظر تجارت برقی نیز مدل E باعث ضرر مالی به فورد است. فورد از نظر کمیت، دومین خودروساز برقی بزرگ در ایالات متحده است، اما صد‌ها هزار دستگاه از تسلا عقب‌تر است و به طور قابل توجهی سوددهی در این زمینه ندارد. این خودروساز برای پشتیبانی از این بخش از تجارت خود نیاز به پول بیش تری دارد.

تولیدی:فورد به ساخت مدل‌های سدان و آفرود موستانگ فکر می‌کند

ارسال نظر