۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
اختصاصی
جایگزین فراری لافراری درز کرد
جذاب‌ترین ویژگی در این مدل، بی صدا بودن آن است که با محدودیت سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در شهر مارانلو که در حال تست در آن بوده، توجیه می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۳

به گزارش کارنا، جایگزین لافراری که شایعه شده در ماه اکتبر ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد، اخیرا با بدنه آماده تولید در تصاویر درز کرده دیده شده است. جذاب‌ترین ویژگی در این مدل، بی صدا بودن آن است که با محدودیت سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت در شهر مارانلو که در حال تست در آن بوده، توجیه می‌شود.

این مدل جدید علیرغم لافراری از یک موتور کاملا متفاوت بهره می‌برد. این موتور که توربوشارژ است، مبتنی بر نسخه V۶ این برند خواهد.

شاید برای طرفداران این برند جای تعجب باشد، اما تغییر از موتور ۱۲ سیلندر به شش سیلندر در این خودرو بی دلیل نیست. علاوه بر قوانین آلایندگی و بهره وری سوخت، این موتور شش سیلندر به خاطر ساختار ویژه‌ای که دارد در دور موتور پایین تر، بیش‌ترین گشتاور را تولید می‌کند. به عنوان مثال، این موتور ۷۴۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۶۲۵۰ rpm تولید می‌کند در حالی که موتور ۱۲ سیلندر بزرگ لافراری در دور موتور ۶۷۵۰ rpm گشتاور ۷۰۰ نیوتون متر تولید می‌کند.

تولیدی:جایگزین فراری لافراری درز کرد

این موتور ۳.۰ لیتری هم چنین سبک‌تر از نسخه ۶.۵ لیتری به کار رفته در لافراری است. هم چنین مقداری نیروی الکتریکی کمکی، کمک خواهد کرد تا عملکرد این خودرو فراتر از لافراری باشد.

این خودرو به لطف باله عقب بزرگ و نبود شیشه عقب، حس یک خودروی مسابقه‌ای برای جاده را القا می‌کند. این خودرو با کد F۲۵۰ شناخته می‌شود، اما گمان نمی‌رود که نام نهایی آن باشد.

ترمز‌های سرامیک کربنی نیز در این خودرو تعبیه شده اند و دیفیوزر ایرودینامیک عقب و نوار LED باریک برای چراغ‌های عقب آن نیز قابل توجه هستند.

تولیدی:جایگزین فراری لافراری درز کرد

ارسال نظر