۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
اختصاصی
معرفی شورلت بلیزر برقی برای ۲۰۲۵
در حالی که بلیزر EV مدل ۲۰۲۵ اکنون قابل سفارش است، شورلت قیمت این کراس اوور متوسط برقی را اعلام کرده است.
کد خبر: ۷۳۶۹

به گزارش کارنا، شورلت در سال ۲۰۲۴ بلیزر برقی را در دو نسخه دیفرانسیل عقب و چهار چرخ فعال عرضه کرد.

برای مدل ۲۰۲۵ یک نیرومحرکه سوم به خط تولید این خودرو اضافه می‌شود که یک نسخه دیفرانسیل جلو است و تا اواخر سال معرفی خواهد شد. در حالی که بلیزر EV مدل ۲۰۲۵ اکنون قابل سفارش است، شورلت قیمت این کراس اوور متوسط برقی را اعلام کرده است.

 معرفی نسخه دیفرانسیل جلو برای این خودرو به معنای آن است که قیمت پایه بلیزر برقی اکنون از ۴۵۹۹۵ دلار شروع می‌شود در حالی که قبلا ۴۲۰۰ دلار بود.

بلیزر EV دیفرانسیل جلو قدرت ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور ۳۲۹ نیوتون متر دارد. تا زمان عرضه این مدل در نمایندگی‌های فروش، ارزان‌ترین بلیزر EV، نسخه چهار چرخ فعال LT خواهد بود که قیمت ۴۸۹۹۵ دلاری دارد. البته قیمت این مدل ۱۲۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل ۲۰۲۴ آن است. مدل دیفرانسیل عقب RS این خودرو با افزایش قیمت ۸۲۰ دلاری اکنون ۵۶۹۹۰ دلار قیمت گذاری شده است.

معرفی شورلت بلیزر برقی برای ۲۰۲۵

مدل عملکرد بالای SS این خودرو نیز در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۵ سرانجام وارد خیابان‌ها خواهد شد. قیمت مدل SS این خودرو از ۶۱۹۹۵ دلار شروع می‌شود. بلیزر EV SS قدرت ۵۹۵ اسب بخار و گشتاور ۸۷۴ نیوتون متر دارد.

شورلت هم چنین اعلام کرده که بلیزر EV چهار چرخ فعال مدل ۲۰۲۵ دارای قدرت و گشتاور و طیف حرکتی بیش‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود. در نتیجه، بلیزر EV دیفرانسیل عقب نیز قدرتی بهتر خواهد داشت.

معرفی شورلت بلیزر برقی برای ۲۰۲۵

ارسال نظر