۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
اختصاصی
تست شورلت Zora جدید در نوربورگرینگ
نمونه اولیه‌ای از این ابرخودروی موتور وسط آمریکایی که پوشش استتاری کاملی دارد در حال تست در نوربورگرینگ دیده شده است.
کد خبر: ۶۹۴۶

به گزارش کارنا، به نظر می‌رسد شورلت در حال تست نسخه پرچم دار C۸ از Zora است. نمونه اولیه‌ای از این ابرخودروی موتور وسط آمریکایی که پوشش استتاری کاملی دارد در حال تست در نوربورگرینگ دیده شده است. 

نمونه اولیه‌ای از این ابرخودروی موتور وسط آمریکایی که پوشش استتاری کاملی دارد در حال تست در نوربورگرینگ دیده شده است.

این تصاویر در نگاه اول تست نهایی ZR۱ را نشان می‌دهند چرا که عجیب نیست که یک خودروساز از مدلی جدید رونمایی کند و همچنان هفته‌ها یا ماه‌ها پس از معرفی رسمی به تست آن ادامه دهد. ZR۱ اواخر ماه جولای رونمایی شد، اما تولید آن تا سال آینده آغاز نخواهد شد بنابراین هنوز برای تست آن زمان وجود دارد. اما وجود برچسبی زرد رنگ روی بخش موتور این خودرو نشان می‌دهد که احتمالا این نمونه اولیه برقی سازی شده است که در این صورت نمی‌تواند ZR۱ باشد.

این خودرو یک تفاوت دیگر نیز با ZR۱ دارد. در قسمت جلوی این نمونه آزمون، رادیاتور خنک کننده‌ای وجود دارد که به صورت عمودی نصب شده و به E-Ray هیبریدی چهار چرخ فعال تعلق دارد. به هر حال اگر این خودرو Zora باشد یا خیر بی شک در نوربورگرینگ سریع است و در زمان تست خود چند نمونه اولیه دیگر را پشت سر گذاشته است.

شورلت هنوز شتاب صفر تا صد ZR۱ را اعلام نکرده، اما Zora می‌تواند به لطف قدرت بیش تر، ساختار چهار چرخ فعال و یک موتور الکتریکی، سریع‌تر باشد.

قیمت ZR۱ هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما تاد جاچتر، مهندس ارشد بازنشسته شورلت اعلام کرده بود که این خودرو می‌تواند گران‌ترین کوروت باشد که تاکنون ساخته شده است. به هر حال، این امر به معنای آن نیست که Zora ارزان‌تر خواهد بود. از آنجا که جاچتر بازنشسته شده، بخشی از تیم عرضه Zora نخواهد بود. با توجه به ارتقای پس از ترکیب ZR۱ با E-Ray، مدل Zora کمی ممتازتر خواهد بود.

گمان می‌رود ZR۱ قیمتی بین ۱۵۰ هزار تا ۱۸۰ هزار دلار داشته باشد بنابراین مدل Zora می‌تواند به راحتی ۲۰۰ هزار دلار قیمت داشته باشد. حتی با چنین رنج قیمتی، به سختی می‌توان ابرخودروی موتور احتراقی دیگری را یافت که با عملکردی مشابه، قیمتی بالاتر نداشته باشد.

تست شورلت Zora جدید در نوربورگرینگ

ارسال نظر