۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
اختصاصی
مینی جان کوپر ورکز جدید در راه است
مینی جان کوپر ورکز جدید پاییز امسال معرفی می شود و برای اولین بار، با گزینه های نیرومحرکه بنزینی یا تمام برقی موجود خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۵۹

به گزارش کارنا، مینی جان کوپر ورکز جدید پاییز امسال معرفی می شود و برای اولین بار، با گزینه های نیرومحرکه بنزینی یا تمام برقی موجود خواهد بود.

نمونه های اولیه جان کوپر ورکز جدید که JCW PROtotype نامیده می شوند تابستان شلوغی را پشت سر گذاشته اند چرا که از نمایش در برابر جمعیت تا سپری کردن زمان در مسابقات مختلف نشان داده اند که مینی در ارائه جدیدترین مدل از هاچ بک محبوب خود مصمم است.
نمونه اولیه بنزینی این خودرو در نوربورگرینگ حضور یافت و سپس نسخه ای برقی از آن در فستیوال سرعت گودوود رونمایی شد.

پوشش استتاری روی JCW PROtotype همان طرح قرمز و سفیدی را دارد که خودروهای رالی کلاسیک مینی از دهه 60 داستند مخصوصا نسخه ای که در سال 1964 در رالی مونته کارلو توسط پدی هاپکرک رانده شد. شماره 37 نیز یادبودی برای همان خودرو است.

تولیدی:مینی جان کوپر ورکز جدید در راه است

با این حال، اکنون ایده ای از تغییرات اعمال شده برای این خودرو داریم که شامل طرح شطرنجی برای جلوپنجره است که به نظر می رسد بازتر نیز باشد تا خنک سازی بهتری را انجام دهد. البته چراغ های جلوی گرد کلاسیک خودروی استاندارد در آن باقی خواهند ماند.

گلگیرهای این خودرو بزرگ تر شده و در پشت آن یک اسپویلر سقف دوقلو بالای لوله اگزوز تکی بزرگ در مرکز سپر عقبی تهاجمی تر دیده می شوند. پانل چراغ های عقب مینی کوپر جدید نیز در این مدل حفظ می شوند.

تولیدی:مینی جان کوپر ورکز جدید در راه است

مینی جان کوپر ورکز بنزینی از نسخه ای تیون شده از موتور توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی به کار رفته در مینی کوپر S بهره می برد. مینی جان کوپر ورکز جدید با گیربکس دستی ارائه نخواهد شد چرا که مینی کوپر بنزینی نیز تنها با گیربکس اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته موجود است.

در عین حال، احتمالا مینی جان کوپر ورکز E تمام برقی از باطری 54.2 کیلووات ساعت مینی کوپر SE بهره خواهد برد. این مدل طیف حرکتی حدود 402 کیلومتر دارد البته انتظار می رود JCW E با یک بار شارژ، طیف حرکتی بیش تری داشته باشد.

تولیدی:مینی جان کوپر ورکز جدید در راه است

ارسال نظر