۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
اختصاصی
رونمایی زودتر از موعد مینی JCW E
جدیدترین نسخه از کوپر برقی جدید (مینی JCW E) توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین به نمایش درآمده است.
کد خبر: ۷۰۵۲

به گزارش کارنا، جدیدترین نسخه از کوپر برقی جدید (مینی JCW E) توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین به نمایش درآمده است.

مینی پس از نمایش نسخه‌ای دارای روکش استتاری از کوپر JCW E در فستیوال سرعت گودوود امسال، تصمیم داشت در زمانی قبل از پایان سال ۲۰۲۴ از این مدل به طور کامل رونمایی کند. اما اکنون جدیدترین نسخه از کوپر برقی جدید توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین به نمایش درآمده است.

این مینی جان کوپر ورکز جدید قرار بود به طور رسمی در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۴ رونمایی شود. این خودرو اولین نسخه از این هاچ بک است که با هر دو نیرومحرکه بنزینی و برقی ارائه خواهد شد.

شاید مهم‌ترین ویژگی در مینی JCW E قدرت ۲۵۵ اسب بخاری آن باشد. این امر یک افزایش قدرت قابل توجه در مقایسه با مینی کوپر E با قدرت ۱۸۱ اسب بخار و یا کوپر SE با قدرت ۲۱۵ اسب بخار است. قدرت این خودرو هم چنین بیش‌تر از رقیب اصلی مینی یعنی آلپاین A۲۹۰ است.

هم چنین لازم به ذکر است که این مدل مینی، وزن ۱۶۷۰ کیلوگرم دارد که حدود ۲۰۰ کیلوگرم بیش‌تر از A۲۹۰ است. به هر حال، JCW E دارای شتاب صفر تا صد نزدیک به شش ثانیه خواهد بود.

تولیدی:رونمایی زودتر از موعد مینی JCW E

به نظر می‌رسد این هاچ بک ممتاز دارای بسته ارتقایی بدنه مسابقه‌ای شکل شبیه به مینی کوپر اصلی در نسخه اسپرت باشد. تغییرات در این خودرو شامل سپر‌های جلو و عقب تهاجمی تر، دیفیوزر عقب جدید، رکاب‌های در، اسپویلر سقف با بادشکن، رینگ‌های ۱۸ اینچی و برخی لوگو‌های جان کوپر ورکز است.

JCW E به چند ویژگی منحصر به فرد شامل کالیپر‌های ترمز و تزئینات قرمز رنگ به همراه طرح پرچم شطرنجی روی در صندوق عقب مجهز می‌شود.

چنان چه قبلا گفته شده بود، یک نسخه بنزینی از مینی JCW نیز ارائه خواهد شد. آخرین نسل از این خودرو از نسخه‌ای تیون شده از موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری بنزینی ارائه شده در مینی کوپر S بهره می‌برد و گمان می‌رود این مدل جدید نیز به همین موتور مجهز شود که این بار قدرت ۲۵۰ اسب بخار تولید می‌کند.

تولیدی:رونمایی زودتر از موعد مینی JCW E

ارسال نظر