۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
اختصاصی
GMS سیرا برقی مدل ۲۰۲۴ سرانجام تحویل مشتریان می‌شود
تحویل GMC سیرا برقی مدل ۲۰۲۴ به مشتریان، دو سال پس از رونمایی در اواخر سال ۲۰۲۲، سرانجام آغاز شد.
کد خبر: ۶۵۱۳

به گزارش کارنا، تحویل GMC سیرا برقی مدل ۲۰۲۴ به مشتریان، دو سال پس از رونمایی در اواخر سال ۲۰۲۲، سرانجام آغاز شد.

سیرا EV که مبتنی بر پلتفرم Ultium مشترک با GMC هامر EV و شورلت سیلورادو EV است، فضایی منحصر به فرد را در میان همتایان خود پر می‌کند و دارای ترکیبی از لاکچری و قابلیت‌های عالی است. اولین مدل این خودرو که وارد خیابان‌ها می‌شود، نسخه ممتاز دنالی ادیشن ۱ است که با موتور‌های برقی دوگانه با قدرت ۷۵۴ اسب بخار و ۱۰۶۴ گشتاور نیوتون متر، عملکردی قابل توجه دارد. دنالی ادیشن ۱ علیرغم وزن بالای ۴۰۸۲ کیلوگرمی خود دارای شتاب صفر تا صد ۴.۵ ثانیه است.

تولیدی:GMS سیرا برقی مدل ۲۰۲۴ سرانجام تحویل مشتریان می‌شود

GMC تصمیم دارد سال آینده نسخه‌های ارزان‌تر Elevation و AT۴ این خودرو را نیز معرفی کند که با باطری‌های ۱۷۰ یا ۲۰۰ کیلووات ساعت ارائه می‌شوند. این مدل‌ها خط تولید سیرا EV را توسعه می‌دهند تا پاسخ گوی مشتریانی باشند که خواهان تعادل بین عملکرد و قیمت هستند. سیرا EV با این باطری‌ها طیف حرکتی در حدود ۷۰۸ کیلومتر خواهد داست. به لطف شارژر DC ۳۵۰ کیلوواتی، شارژ سیرا EV نیزسریع است.

تولیدی:GMS سیرا برقی مدل ۲۰۲۴ سرانجام تحویل مشتریان می‌شود

 

سیرا EV دنالی ادیشن ۱ برخی ویژگی‌های نوآورانه خود را با GMC هامر EV شریک است که شامل سیستم تعلیق هوای انطباقی و ساختار چهار چرخ فعال است.

سیرا EV دنالی ادیشن ۱ با قیمت پایه ۹۹۴۹۵ دلار بی شک یک محصول ممتاز است. قیمت پایه این خودرو تقریبا دو برابر میانگین قیمت ۵۶۵۲۰ دلاری خودرو‌های برقی در بازار است.

تولیدی:GMS سیرا برقی مدل ۲۰۲۴ سرانجام تحویل مشتریان می‌شود

ارسال نظر