۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
اختصاصی
اولین هاچ بک برقی فولکس واگن در راه است
فولکس واگن ID ۳ GTX پرفورمانس به عنوان جایگزین برقی گلف GTI کلاب اسپرت به فروش خواهد رسید.
کد خبر: ۶۶۰۴

به گزارش کارنا، فولکس واگن ID ۳ GTX پرفورمانس با قدرت ۳۲۲ اسب بخار و قیمت ۴۶۲۲۵ پوند، از ۲۹ اوت به عنوان جایگزین برقی گلف GTI کلاب اسپرت به فروش خواهد رسید.

این هاچ بک پرچم دار با قدرت ۳۲۲ اسب بخاری خود دارای شتاب صفر تا صد ۵.۷ ثانیه است که آن را به پرشتاب‌ترین خودروی برقی فولکس واگن تاکنون تبدیل کرده است.

این خودرو کمی گران‌تر از کوپرا بورن VZ با قیمت ۴۴۵۷۰ دلار است.

هاچ بک برقی فولکس واگن

ID ۳ GTX پرفورمانس اولین هاچ بک برقی فولکس واگن است. اواخر سال جاری ID ۳ GTX با قدرت ۲۸۲ اسب بخار نیز به خط تولید این مدل اضافه می‌شود. هر دوی این مدل‌ها از موتور برقی APP۵۵۰ مشابه ID ۳ بهره می‌برند که البته تیون شده است.

برخی اصلاحات در شاسی‌ها و سیستم تعلیق این خودرو نیز اعمال شده تا GTX ویژگی‌های دینامیک تری نسبت به ID ۳ اصلی داشته باشد.

تولیدی:اولین هاچ بک برقی فولکس واگن در راه است
یک باطری ۷۹ کیلووات ساعت نیز جایگزین باطری ۷۷ کیلووات ساعت مدل اصلی ID ۳ می‌شود که طیف حرکتی خودرو را به ۵۹۳ کیلومتر می‌رساند.

GTX پرفورمانس دارای ظاهری اسپرت‌تر با طراحی سپر جلوی جدید مخصوص این مدل به همراه LED‌های دید در روز شبیه به نوک پیکان، تریم مشکی براق و یک دیفیوزر عقب است. رینگ‌های این خودرو ۲۰ اینچی بوده و صندلی‌های اسپرت نیز برای آن تعبیه شده است.

تولیدی:اولین هاچ بک برقی فولکس واگن در راه است

ارسال نظر