به گزارش کارنا، کوپرا از شاسی بلند تِرامار رونمایی کرد که قرار است آخرین مدل موتور احتراقی این خودروساز باشد.
ترامار کمتر از ۴۰ هزار پوندی کوپرا که مبتنی بر نسخه Evo از پلتفرم MQB فولکس واگن است این خودروساز را به بخش C-SUV میبرد و با مدلهایی همچون بی ام و X۱، کیا اسپرتیج و فولکس واگن تیگوان رقابت میکند.
ترامار با پنج موتور متفاوت ارائه خواهد شد که هر یک به گیربکس اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته متصل میشوند. این موتورها شامل یک ۱۴۸ اسب بخاری هیبریدی متعادل چهار سیلندر، یک توربوشارژ غیر هیبریدی چهار سیلندر با قدرت ۲۶۲ اسب بخار برای چهار چرخ و یک هیبریدی شارژی با قدرت ۲۶۸ اسب بخار است.
نسخه PHEV این خودرو که در نسخه ۲۰۱ اسب بخاری نیز موجود است از باطری ۱۹.۷ کیلووات ساعت بهره میبرد که گفته میشود طیف حرکتی تمام برقی ۱۱۲ کیلومتر را فراهم میسازد.
نسخه ممتاز VZ این خودرو به حالت رانندگی ویژه کوپرا و آپشنی برای غیرفعال سازی کنترل ثبات الکترونیکی مجهز میشود.
در کابین این خودرو طراحی متمرکز بر راننده، حالت رانندگی راحتی را فراهم میسازد در حالی که اتاق خودرو دارای ترکیبی از موادها و روکشهای ممتاز است. یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی دیجیتال و یک نمایشگر لمسی سرگرمی اطلاعاتی ۱۲.۹ اینچی نیز به صورت استاندارد در این خودرو ارائه میشوند و از سیستم عاملی جدید بهره میبرند.
تحویل این خودرو به مشتریان از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.
ارسال نظر