۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱
اختصاصی
مذاکرات هیوندای و جنرال موتورز برای همکاری‌های آینده
به نظر می‌رسد ۲۰۲۴ سال اتحاد در بخش خودروسازی است چرا که همچنان خودروسازان بیش تری در حال متحد شدن هستند.
کد خبر: ۶۹۴۷

به گزارش کارنا، جدیدترین همکاری در این بخش غافلگیرکننده است چرا که گفته می‌شود هیوندای و جنرال موتورز روی پروژه‌های متعددی همکاری خواهند کرد. این دو خودروساز توافقنامه‌ای را برای بررسی امکان توسعه و ساخت مشترک خودرو‌ها امضا کرده اند.

اگر این همکاری ثمربخش باشد، هیوندای و جنرال موتورز روی ساخت خودرو‌های بنزینی و برقی همکاری خواهند داشت. این همکاری می‌تواند شامل خودرو‌های سواری و تجاری باشد. هم چنین این توافقنامه به احتمال ادامه همکاری‌ها در تکنولوژی هیدروژنی اشاره دارد. این دو خودروساز هم چنین به اشتراک گذاری منابع همچون استیل، باطری و دیگر مواد تمایل دارند.

مذاکرات هیوندای و جنرال موتورز برای همکاری‌های آینده

پس از امضای این قرارداد، مذاکرات بین دو خودروساز به سرعت آغاز خواهد شد. به گفته مدیرعامل جنرال موتورز، ماری بارا، هدف از این همکاری، ارائه سریع‌تر و بهینه‌تر خودرو‌های رقابتی‌تر به مشتریان است.

به راحتی می‌توان گفت دلیل همکاری این دو خودروساز کاهش هزینه‌های طراحی و تولید و در عین حال کاهش زمان مورد نیاز برای مهندسی خودرو‌های جدید است. صرفه جویی در هزینه‌ها هیوندای و جنرال موتورز را قادر می‌سازد تا در صنعت پرچالش خودرو که خودروسازان چینی مخصوصا در حوزه خودرو‌های برقی به تهدیدی جدی در آن تبدیل شده اند، رقابت بهتری داشته باشند.

مذاکرات هیوندای و جنرال موتورز برای همکاری‌های آینده

ارسال نظر