۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
اختصاصی
به روز رسانی جنسیس G۸۰ برقی
گمان می‌رود تغییرات اعمال شده در این خودرو زمانی در سال آینده در مدل مخصوص انگلستان آن نیز اعمال شود.
کد خبر: ۶۷۷۲

به گزارش کارنا، جنسیس G۸۰ برقی همچنان در انگلستان به فروش می‌رسد و اکنون شاهد فیس لیفت آن در بازار کره هستیم. گمان می‌رود تغییرات اعمال شده در این خودرو زمانی در سال آینده در مدل مخصوص انگلستان آن نیز اعمال شود.

شاید قابل توجه‌ترین تغییر در G۸۰ برقی، بزرگ‌تر شدن آن باشد. جنسیس فاصله بین دو محور این خودرو را ۱۳۰ میلی متر افزایش داده که در نتیجه این امر، فضای پا برای سرنشینان عقب ۸۳ میلی متر بیش‌تر شده و فضای سر برای سرنشینان عقب نیز ۲۰ میلی متر افزایش یافته است. جنسیس همچنین برای اولین بار Chauffeur Mode را در یک خودروی برقی تعبیه کرده که گاز و ترمز نرم‌تر به همراه تنظیم سیستم تعلیق راحت‌تر برای صندلی سرنشینان عقب را به همراه دارد.

فیس لیفت G۸۰ برقی هم چنین به باطری جدید ۹۴.۵ کیلووات ساعت مجهز شده است. این باطری طیف حرکتی ۴۷۵ کیلومتر را در G۸۰ فراهم می‌سازد، اما گمان می‌رود با عرضه این خودرو در بازار اروپا طیف حرکتی آن بیش‌تر شود. احتمالا در بازار اروپا نیز نیرومحرکه کنونی دو موتوره با قدرت ۳۶۵ اسب بخار برای فیس لیفت این خودرو ارائه خواهد شد.

تولیدی:به روز رسانی جنسیس G۸۰ برقی

در کابین G۸۰ برقی یک نمایشگر ۲۷ اینچی OLED جدید تعبیه شده که روی داشبورد کشیده شده و می‌تواند به سه بخش مختلف تقسیم شود. هم چنین سیستم لمسی گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع به همراه فرمان بازطراحی شده و انتخابگر حالت رانندگی کریستالی جدید نیز در این خودرو ارائه می‌شود.

تغییرات بدنه این خودرو نیز همان طور است که از یک فیس لیفت انتظار می‌رود. جلوپنجره‌ای به روز شده، چراغ‌های جدید و رینگ‌های ۱۹ اینچی نوین از تغییرات اعمال شده در این خودرو هستند. یک پورت شارژ جدید با درپوشی که به صورت برقی باز و بسته می‌شود و سپر عقب ساده‌تر با تزئینات کرومی جدید نیز از دیگر تغییرات در این خودرو هستند.

تولیدی:به روز رسانی جنسیس G۸۰ برقی

ارسال نظر