۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
اختصاصی
جنسیس G۸۰ پس از به روز رسانی گران‌تر می‌شود
جنسیس G۸۰ برای مدل ۲۰۲۵ یک به روز رسانی ملایم خواهد داشت که باعث افزایش قیمت آن می‌شود.
کد خبر: ۶۲۳۹

به گزارش کارنا، جنسیس G۸۰ برای مدل ۲۰۲۵ یک به روز رسانی ملایم خواهد داشت که باعث افزایش قیمت آن می‌شود. هر مدل این خودرو حداقل ۲۴۰۰ دلار گران‌تر از مدل کنونی آن خواهد شد.

در بدترین حالت، خریدار باید ۴ هزار دلار هزینه بیش تری برای برخی مدل‌ها بپردازد؛ و اگر خریدار به دنبال مدل پرچم دار ۳.۵ T اسپرت پرستیژ این خودرو باشد باید حدود ۸۰ هزار دلار برای آن بپردازد.

قیمت مدل‌های این خودرو برای مدل ۲۰۲۵ از ۵۸۳۵۰ دلار برای نسخه G۸۰، ۲.۵ T AWD شروع شده و به ۷۸۲۵۰ دلار برای G۸۰، ۳.۵ T اسپرت پرستیژ AWD می‌رسد.

جنسیس نسخه اسپرت را از مدل‌های ۳.۵ T این خودرو حذف کرده است. این مدل ارزان‌ترین نسخه برای داشتن یک موتور ۳۷۵ اسب بخاری تواین توربو V۶ در جنسیس G۸۰ بود. اکنون به جای این مدل می‌توان اسپرت ادونسد را انتخاب کرد که ۷۰۸۵۰ دلار قیمت دارد و البته کم‌ترین افزایش قیمت در طیف مدل‌های G۸۰ را نسبت به مدل ۲۰۲۴ دارد که ۲۴۰۰ دلار خواهد بود.

تولیدی:جنسیس G۸۰ پس از به روز رسانی گران‌تر می‌شود

البته جنسیس برای این افزایش قیمت برخی تغییرات را نیز ارائه می‌دهد. G۸۰ به روز رسانی اندکی در بدنه خواهد داشت که شامل اصلاحاتی در قسمت‌های جلو و عقب، چراغ‌های جلو و چراغ‌های عقب است. کابین این خودرو تغییرات بیش تری همچون داشبورد جدید به همراه نمایشگر ۲۷ اینچی خواهد داشت که نمایشگر‌های مرکزی و تجهیزات راننده را ادغام می‌کند. در نتیجه این ادغام، کنسول وسط این خودرو نیز اصلاح می‌شود و یک فرمان سه پره جدید سبکی اسپرت به آن می‌دهد.

جنسیس G۸۰ مدل ۲۰۲۵ اواخر سال جاری وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

تولیدی:جنسیس G۸۰ پس از به روز رسانی گران‌تر می‌شود

ارسال نظر