۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
اختصاصی
آغاز فروش نسخه هیبریدی شارژی رنو رافال
نسخه ممتاز هیبریدی شارژی شاسی بلند-کوپه رنو رافال جدید اکنون آماده فروش است و قیمت آن از ۴۵۶۹۵ پوند شروع می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۸

به گزارش کارنا، رنو رافال E-Tech ۴WD ۳۰۰ بسیار قدرتمندتر از مدل اصلی خود است و نیرومحرکه هیبریدی شارژی آن طیف حرکتی تمام برقی ۱۰۴ کیلومتر را فراهم می‌سازد.

هم چنین شاسی‌های این خودرو توسط مهندسان آلپاین تیون شده است. رافال E-Tech ۴WD ۳۰۰ از موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر بنزینی مشابه مدل تمام هیبریدی خود بهره می‌برد، اما یک توربوشارژر مازاد دارد تا قدرت آن را از ۱۲۸ به ۱۴۸ اسب بخار افزایش دهد. گشتاور این نیرومحرکه نیز از ۲۷۷ به ۳۱۱ نیوتون متر افزایش یافته است.

موتور بنزینی این خودرو با سه موتور برقی جفت شده که شامل یک موتور روی محور جلو با قدرت ۶۹ اسب بخار و دیگری با قدرت ۱۳۴ اسب بخار برای تامین نیروی چرخ‌های عقب است که در نتیجه آن، ساختار چهار چرخ فعال در این خودرو فراهم می‌شود. سومین موتور برقی در این خودرو یک نسخه ۳۴ اسب بخاری ژنراتور استارتر است که به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل است. به طور کلی، این خودرو قدرت ۲۹۶ اسب بخار دارد که شتاب صفر تا صد ۶.۴ ثانیه را فراهم می‌سازد.

آغاز فروش نسخه هیبریدی شارژی رنو رافال

خریداران این خودرو می‌توانند از بین دو نسخه تکنو اسپریت آلپاین و آتلیر آلپاین یکی را انتخاب کنند. تجهیزات استاندارد در این خودرو شامل رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی، چراغ‌های جلوی LED ماتریسی، نمایشگر راننده ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر لمسی مرکزی ۱۲ اینچی و برنامه‌های گوگل، نمایشگر بالای سر، اپل کارپلی و اندروید اتوی بی سیم، گرم کن صندلی‌های جلو، هدایت چهار چرخ فعال ۴Control Advanced، دوربین دید پشت و تکنولوژی‌های کمک راننده پیشرفته است.

آغاز فروش نسخه هیبریدی شارژی رنو رافال

ارسال نظر