۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
اختصاصی
درز اولین تصاویر از تست آلپاین A۳۹۰ جدید
آلپاین در مورد "پارکینگ رویایی" خودرو‌های برقی صحبت کرده بود که زمانی معرفی خواهد کرد، اما تحقق این ایده اکنون آغاز شده است. آلپاین A۳۹۰ اولین تلاش این برند عملکرد بالای فرانسوی برای یک شاسی بلند برقی است که اخیرا نیز قبل از رونمایی رسمی در سال ۲۰۲۵، در حال تست دیده شده است.
کد خبر: ۷۱۳۸

به گزارش کارنا، آلپاین در مورد "پارکینگ رویایی" خودرو‌های برقی صحبت کرده بود که زمانی معرفی خواهد کرد، اما تحقق این ایده اکنون آغاز شده است. آلپاین A۳۹۰ اولین تلاش این برند عملکرد بالای فرانسوی برای یک شاسی بلند برقی است که اخیرا نیز قبل از رونمایی رسمی در سال ۲۰۲۵، در حال تست دیده شده است.

آلپاین، A۳۹۰ را به جای یک شاسی بلند، یک فستبک اسپرت می‌داند و با توجه به نیم رخی ورزشی و خط سقف تهاجمی که در تصاویر درز کرده از این خودرو مشخص است، چنین ادعایی جای تعجب ندارد. این خودرو ظاهری شبیه به کوپرا تاواسکان و پولستار ۴ دارد که هر دو رقبای بالقوه برای آن هستند.

به زودی اطلاعات بیش تری از این خودرو منتشر خواهد شد چرا که آلپاین تصمیم دارد A۳۹۰ کانسپت را در ۱۱ اکتبر رونمایی کند. این کانسپت، مدل تولیدی را نشان خواهد داد که در سال ۲۰۲۵ به تولید می‌رسد.

A۳۹۰ مبتنی بر پلتفرم AmpR Medium خواهد بود که در رنو سینیک و نیسان آریا نیز به کار رفته است. مسلما آلپاین اصلاحاتی در شاسی‌های این خودرو اعمال کرده و تمرکز بیش تری بر سواری آن خواهد داشت.

درز اولین تصاویر از تست آلپاین A۳۹۰ جدید

گفته می‌شود A۳۹۰ احتمالا از نیرومحرکه‌ای سه موتوره بهره خواهد برد که شامل یک موتور برقی ۲۱۵ اسب بخاری روی محور جلو و دو موتور برقی دیگر روی محور عقب خواهد بود. با توجه به قدرت ۴۲۹ اسب بخاری نیسان آریا نیسمو از ساختاری دو موتوره، جای تعجب نیست اگر A۳۹۰ قدرتی نزدیک به ۵۰۰ اسب بخار داشته باشد.

A۳۹۰ یکی از هفت مدل تمام برقی است که آلپاین تصمیم دارد تا سال ۲۰۳۰ معرفی کند.

درز اولین تصاویر از تست آلپاین A۳۹۰ جدید

ارسال نظر