۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
اختصاصی
تست رنو ۴ جدید قبل از رونمایی در پاریس
۴ جدید همچون رنو ۵ که اوایل سال جاری معرفی شد بسیاری از عناطر طراحی سنتی خودروی اصلی را خواهد داشت تا بتواند در بخش هاچ بک‌های برقی، متمایز باشد.
کد خبر: ۷۲۶۲

به گزارش کارنا، در حالی که رنو در میانه برنامه Renaulution (رنولوشن) خود است، با توجه به آنچه که توسط رنو ۴ تمام برقی جدید دیده می‌شود، این خودروساز برای الهام گرفتن نیز در پی گذشته خود است. ۴ جدید همچون رنو ۵ که اوایل سال جاری معرفی شد بسیاری از عناطر طراحی سنتی خودروی اصلی را خواهد داشت تا بتواند در بخش هاچ بک‌های برقی، متمایز باشد.

اخیرا تصاویری از یک نمونه آزمون رنو ۴ جدید درز کرده که البته زمان زیادی تا حذف پوشش استتاری آن نمانده است. رنو اعلام کرده ۴ در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۴ رونمایی جهانی خواهد شد اگرچه کانسپت آن با نام ۴Ever Trophy در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۲ معرفی شده بود. هم چنین طراحی‌های ابتدایی از این خودرو نیز منتشر شده است که ایده کلی از ظاهر نسخه تولیدی ۴ را ارائه می‌دهند.

رنو ۵ با ظاهری بسیار شبیه به نسخه کانسپت خود به مدل تولیدی رسید و اگرچه انتظار می‌رود مدل جاده‌ای آن ساده‌تر شود، گمان می‌رود رنو ۴ تولیدی نیز بسیار شبیه به کانسپت ۴Ever Trophy باشد.

رنو ۴ از ۵ تازه معرفی شده پیروی خواهد کرد که دارای عناصر طراحی قدیمی مبتنی بر رنو ۵ دهه ۱۹۷۰ است. ۴ کلاسیک دارای طراحی منحصر به فرد بود و مدل جدید ۴ نیز احتمالا عناصری از این مدل قدیمی خواهد داشت که شامل ظاهر جعبه‌ای شکل هاچ بک است.

تولیدی:تست رنو ۴ جدید قبل از رونمایی در پاریس

جدیدترین تصاویر درز کرده از رنو ۴ جدید برخی عناصر طراحی کلاسیک را نشان می‌دهند که شامل شیشه‌های سرنشینان عقب کشیده شده به سمت پشت است اگرچه گمان نمی‌رود همچون رنو ۴ قدیمی شیشه‌های لچکی پشت آن‌ها تعبیه شود. چراغ‌های عقب عمودی این خودرو نیز مشابه رنو ۴ قدیمی خواهند بود.

اورهنگ‌های کوچک و دماغه‌ای راست‌تر در این نمونه اولیه قابل تشخیص هستند. گمان می‌رود قسمت پشتی راست و ارتفاع سواری بیش‌تر نیز در این خودرو دیده شود. احتمال زیادی دارد که این خودرو از موتور‌ها و باطری‌های مشابه ۵ بهره ببرد که در این صورت طیف حرکتی در حدود ۳۸۶ کیلومتر خواهد داشت.

تولیدی:تست رنو ۴ جدید قبل از رونمایی در پاریس

ارسال نظر