۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
اختصاصی
آغاز پیش فروش چری تیگو ۹ مدل ۲۰۲۵
چری تیگو ۹ C-DM یک نسخه هیبریدی شارژی جدید از سری تیگو ۹ است.
کد خبر: ۷۰۱۸

به گزارش کارنا، چری از روز ۱۴ سپتامبر پیش فروش شاسی بلند‌های تیگو ۹ وتیگو ۹ C-DM مدل ۲۰۲۵ را آغاز کرده است.

این خودرو‌ها به ترتیب در سه نسخه با قیمت پایه ۲۲ هزار دلار و دو نسخه با قیمت پایه ۲۴ هزار دلار موجود هستند. تیگو ۹ مدل ۲۰۲۵ به عنوان شاسی بلند پرچم دار سری تیگو از نظر ظاهری و ساختاری ارتقا یافته است. عرضه رسمی این خودرو از ۲۵ سپتامبر آغاز خواهد شد.

چری تیگو ۹ C-DM یک نسخه هیبریدی شارژی جدید از سری تیگو ۹ است.

این خودرو با بهره گیری از سبک طراحی "زیبایی شناسی نور ملایم" دارای جلوپنجره شش ضلعی، چراغ‌های کشیده و رینگ‌های چند پره است. لازم به ذکر است که بخش زیرین قسمت جلوی این خودرو تغییر طراحی داشته است. سایز چری تیگو ۹ مدل ۲۰۲۵ در مقایسه با مدل کنونی آن بی تغییر باقی مانده است.

نیروی این خودرو همچنان از موتور ۲.۰ لیتری متصل به گیربکس ۷DCT و یا Aisin ۸AT تامین می‌شود. این موتور ۲.۰ لیتری قدرت ۲۵۷ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر تولید می‌کند. این خودرو با سه حالت رانندگی اکونومی، استاندارد و اسپرت ارائه می‌شود. تمام نسخه‌های این خودرو دیفرانسیل جلو هستند.

کابین چری تیگو ۹ مدل ۲۰۲۵ همچنان دارای فرمان چند منظوره D شکل، پانل تجهیزات و نمایشگر کنترل مرکزی با ساختار دو نمایشگره و سیستم داخلی با پشتیبانی از Qualcomm Snapdragon ۸۱۵۵ است. هر دو ساختار پنج سرنشین ۳+۲ و هفت سرنشین ۲+۳+۲ برای این خودرو موجود هستند.

آغاز پیش فروش چری تیگو ۹ مدل ۲۰۲۵

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سانروف پانورامیک بازشونده، در صندوق عقب برقی، برف پاک کن‌های حساس به باران، تنظیم برقی شش حالته صندلی راننده و چهار حالته صندلی شاگرد، گرم کن صندلی‌های جلو، رادار دنده عقب، عملکرد‌های کمک راننده پیشرفته،‌های کار هوآوی و اپل کارپلی، شارژر بی سیم ۵۰ وات، روشنایی محیطی، کنترل از راه دور، هشت بلندگو و یک مدل هوش مصنوعی برای رابط کاربری اشاره کرد.

ظاهر تیگو ۹ C-DM مشابه تیگو ۹ مدل ۲۰۲۵ است. تنها تفاوت در این مدل، افزودن دو رنگ بدنه سبز جدید و برچسب C-DM روی در صندوق عقب است تا ویژگی متمایز خودرو را نشان دهد. ابعاد این خودرو ۴۸۲۰*۱۹۳۰*۱۷۱۲ میلی متر و فاصله بین دو محور آن ۲۸۲۰ میلی متر است که کمی بیش‌تر از تیگو ۹ مدل ۲۰۲۵ است.

نیروی این مدل از سیستم C-DM هیبریدی سوپر پرفورمانس الکتریک Kunpeng چری تامین می‌شود که شامل موتور ۱.۵T هیبریدی و یک موتور برقی جلو به همراه گیربکس سه سرعته DHT است. باطری ۱۹.۴۳ کیلووات ساعت نیروی این سیستم را تامین می‌کند. این نیرومحرکه قدرت ۱۵۴ اسب بخار و ۲۲۰ نیوتون متر از موتور هیبریدی و قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتون متر از موتور برقی دارد

تولیدی:آغاز پیش فروش چری تیگو ۹ مدل ۲۰۲۵

ارسال نظر