۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
اختصاصی
پژو E-5008 تمام برقی معرفی شد
پژو اعلام کرده است که نسخه ۹۸ کیلووات ساعتی از E-۵۰۰۸ تمام برقی اش دارای طیف حرکتی ۶۶۷ کیلومتر خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۹۰

به گزارش کارنا، پژو اعلام کرده است که نسخه ۹۸ کیلووات ساعتی از E-۵۰۰۸ تمام برقی اش دارای طیف حرکتی ۶۶۷ کیلومتر خواهد بود.

این نسخه جدید به مدل‌های ۷۳ کیلووات ساعت EV، شارژی و هیبریدی متعادل در خط تولید ۵۰۰۸ می‌پیوندد و طیفی کامل از گزینه‌های نیرومحرکه را برای این هفت سرنشین متمرکز بر خانواده فراهم می‌سازد.

قیمت پژو ۵۰۰۸ جدید از ۳۷۳۶۰ پوند شروع می‌شود که کم‌تر از اشکودا کودیاک هفت سرنشین است. مدل پایه ۵۰۰۸ هیبریدی متعادل از سیستم هیبریدی ۱۳۴ اسب بخاری شامل موتور ۱.۲ لیتری پیورتِک بنزینی به همراه موتور برقی ۲۱ اسب بخاری بهره می‌برد که به گیربکس اتوماتیک دو کلاجه شش سرعته متصل می‌شود. به گفته پژو، یک باطری ۰.۹ کیلووات ساعتی اجازه می‌دهد تا این خودرو برای مدتی کوتاه با نیروی برقی حرکت کند.

هم چنین نسخه‌ای هیبریدی شارژی از ۵۰۰۸ جدید موجود است که ۴۳۳۵۰ پوند قیمت دارد. این مدل از موتور ۱.۶ لیتری بنزینی و گیربکس دوکلاجه هفت سرعته و موتور برقی قدرتمندتر به همراه باطری ۲۱ کیلووات ساعت بهره می‌برد. قدرت کلی این مدل ۱۹۲ اسب بخار و گشتاور آن ۳۵۰ نیوتون متر است. طیف حرکتی تمام برقی این مدل نیز ۷۷ کیلومتر است.

تولیدی:پژو E-5008 تمام برقی معرفی شد

در عین حال، E-۵۰۰۸ با قیمت ۴۸۵۵۰ پوند عرضه می‌شود. در مقایسه با دیگر مدل‌های برقی هفت سرنشین در بازار، این خودرو حدود ۱۱ هزار پوند ارزان‌تر از فولکس واگن ID Buzz LWB است.

مدل ۷۳ کیلووات ساعت این خودرو با موتور برقی تکی نصب شده در جلوی خود، طیف حرکتی ۴۹۸ کیلومتر دارد و شتاب صفر تا صد آن ۹.۷ ثانیه است.

به زودی نسخه‌ای با طیف حرکتی بیش‌تر از E-۵۰۰۸ نیز عرضه خواهد شد. این مدل دارای باطری بزرگ‌تر ۹۸ کیلووات ساعت با طیف حرکتی ۶۶۷ کیلومتر است. این مدل بیشینه شارژ ۱۶۰ کیلووات مشابه نسخه ۷۳ کیلووات ساعت این خودرو دارد و آن را به یکی از شاسی بلند‌های هفت سرنشین با بیش‌ترین طیف حرکتی در بازار تبدیل می‌کند. یک نسخه دو موتوره با ساختار چهار چرخ فعال و قدرت ۳۱۵ اسب بخار نیز برای ۵۰۰۸ در راه است که هنوز معرفی نشده است.

تولیدی:پژو E-5008 تمام برقی معرفی شد

ارسال نظر