۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
اختصاصی
نیسان مدل ۲۰۲۵ ورسا را به عنوان خودرویی ارزان قیمت عرضه می‌کند
نیسان با ورسا که قیمت پایه ۱۸۳۳۰ دلار دارد برای مدل ۲۰۲۵ یکی از این خودرو‌های جدید ارزان قیمت را حفظ کرده است.
کد خبر: ۷۱۹۳

به گزارش کارنا، تا سال گذشته تعداد خودرو‌های جدیدی که قیمتی زیر ۲۰ هزار دلار داشتند انگشت شمار بود، اما با این حال وجود آن‌ها دلگرم کننده بود. اما اکنون تعداد خودرو‌های جدید زیر ۲۰ هزار دلار را می‌توان تنها با انگشتان یک دست شمرد. نیسان با ورسا که قیمت پایه ۱۸۳۳۰ دلار دارد برای مدل ۲۰۲۵ یکی از این خودرو‌های جدید ارزان قیمت را حفظ کرده است.

این سدان ساب کامپکت دیفرانسیل جلوی نیسان دارای موتور ۱۲۲ اسب بخاری ۱.۶ لیتری چهار سیلندر و سه سیلندر است. مدل پایه S این خودرو تنها مدلی است که به صورت استاندارد با گیربکس دستی ارائه می‌شود. گیربکس CVT قیمت این مدل را ۱۸۰۰ دلار افزایش داده و قیمت مدل پایه ورسا را به ۲۰۱۳۰ دلار می‌رساند.

خط تولید ورسا هم چنین شامل مدل‌های SV و SR است. نسخه SR این خودرو دارای ظاهری اسپرت‌تر با جلوپنجره کرومی تیره، رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی و یک اسپویلر عقب است. مدل SV این خودرو ۲۱۶۳۰ دلار قیمت دارد و مدل SR آن با قیمت ۲۲۳۳۰ دلار به فروش می‌رسد.

تولیدی:نیسان مدل ۲۰۲۵ ورسا را به عنوان خودرویی ارزان قیمت عرضه می‌کند

 ویژگی‌های مازاد مدل SR شامل کروز کنترل انطباقی و یک نمایشگر لمسی مرکزی ۸ اینچی بزرگ‌تر است. هم چنین کابین آن با تزئینات نارنجی و روکش مخصوص این مدل تزئین شده تا با فرمان روکش چرمی و صندلی‌های برقی جلو کامل شود. مدل ۲۰۲۵ این خودرو هم چنین دارای LED‌ها و چراغ‌های جلوی دید در روز خواهد بود.

نیسان مدل ۲۰۲۵ ورسا ،خودرویی ارزان قیمت

ارسال نظر