۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
اختصاصی
یک نسخه مخصوص از لند روور دیفندر معرفی می‌شود
لند روور یک نسخه مخصوص از دیفندر به نام ایویزا را برای ادای احترام به جزیره ایبیزا ساخته است.
کد خبر: ۷۲۲۲

به گزارش کارنا، لند روور یک نسخه مخصوص از دیفندر به نام ایویزا را برای ادای احترام به جزیره ایبیزا ساخته است.

این خودرو در دو نسخه ارائه خواهد شد که مبتنی بر سبک‌های بدنه ۹۰ و ۱۱۰ هستند و از لوگو‌ها و رنگ‌های سفارشی بهره می‌برند.

لند روور دیفندر در سراسر دنیا به لطف استحکام و قابلیت آفرود خود شناخته می‌شود، اما در حالی که شاید چند دیفندر کلاسیک در در جزیره ایبیزا دیده شوند، ارتباط کمی بین دیفندر کنونی و این جزیره وجود دارد.

لند روور اعلام کرده دیفندر ایویزا (نام این جزیره به زبان کاتالونیایی) الهام گرفته از سبک زندگی در ایبیزا و جو منحصر به فرد آن است. ایبیزا برای زندگی شبانه پر جنب و جوش و ارتباط عمیق با طبیعت شناخته می‌شود که بازتابی از بسیاری از ویژگی‌های دیفندر است.

تولیدی:یک نسخه مخصوص از لند روور دیفندر معرفی می‌شود

این برند مدعی است دیفندر ۹۰ ایویزا نونتاید (نیمه شب) همراه ایده آلی برای روز‌های آفتابی در ایبیزا خواهد بود. این مدل الهام گرفته از آسمان آبی این جزیره است و از تزئینات و رینگ‌های سفید بهره می‌برد که یادآور خانه‌های این جزیره مدیترانه‌ای است.

تولیدی:یک نسخه مخصوص از لند روور دیفندر معرفی می‌شود

در عوض، ۱۱۰ ایویزا سان رایز از رنگ زرد به همراه رینگ‌ها و تزئینات مشکی بهره می‌برد. اطلاعات و قیمت این دو مدل هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به سقف پارچه‌ای و رینگ‌های ۲۰ اینچی در مدل ۱۱۰ گمان می‌رود بسیار متفاوت از مدل استاندارد باشند.

دیفندر ایویزا طی مراسمی ویژه در ماه سپتامبر در جزیره ایبیزا به مهمانان ویژه معرفی خواهد شد. تنها شش دستگاه از دیفندر ایویزا ساخته خواهد شد.

تولیدی:یک نسخه مخصوص از لند روور دیفندر معرفی می‌شود

ارسال نظر