۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
اختصاصی
معرفی لکسوس LX ۷۰۰h با نسخه‌ای جدید برای ۲۰۲۵
این خودرو علیرغم وزن مازاد خود به خاطر سیستم هیبریدی، همچنان یک آفرودر پرچم دار است.
کد خبر: ۷۷۴۱

به گزارش کارنا،سرانجام آخرین مدل در خط تولید برقی لکسوس به نیرومحرکه‌ای ولتاژ بالا مجهز شد.

 لکسوس LX ۷۰۰h مدل ۲۰۲۵ با یک سیستم هیبریدی متشکل از یک موتور ۳.۵ لیتری تواین توربو V۶ و یک موتور ژنراتور که بین موتور اصلی و گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته تعبیه شده است قدرت ۴۵۷ اسب بخار و گشتاور ۷۹۰ نیوتون متر دارد.

این ساختار، آشنا و در عین حال کمی قدرتمندتر از ساختار iForce Max توندرا است و تویوتا مدعی شده مصرف سوخت آن ۱۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

البته نباید LX هیبریدی را خودرویی معمولی تصور کرد. این خودرو علیرغم وزن مازاد خود به خاطر سیستم هیبریدی، همچنان یک آفرودر پرچم دار است.

این خودرو طوری طراحی شده تا حتی اگر سیستم هیبریدی آن کار نکرد بتواند حرکت کند. یک دینام مجزا و استارتر تضمین می‌کنند که موتور بنزینی و ساختار چهار چرخ فعال این خودرو حتی در صورت قطعی برق قادر به فعالیت هستند. مهم‌ترین ویژگی در این خودرو باطری ضد آب آن است که در قابی قرار گرفته که می‌تواند در عبور از آب تا عمق ۷۰ سانتی متری مقاوم باشد.

معرفی لکسوس LX ۷۰۰h با نسخه‌ای جدید برای ۲۰۲۵

LX ۷۰۰h مدل ۲۰۲۵ هم چنین در یک نسخه جدید اورتریل ادیشن ارائه می‌شود. این نسخه OE دارای قفل دیفرانسیل، تایر‌های مناسب تمام سطوح و ظاهر بدنه تیره‌تر و برجسته‌تر است که هیبت بیش تری به این خودروی بزرگ لکسوس می‌دهد. در کابین این نسخه جدید عناصر منحصر به فردی همچون روکش یکپارچه و فناوری‌های نوین شامل پانل تجهیزات دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و یک قاب مقاوم‌تر به کار رفته است.

معرفی لکسوس LX ۷۰۰h با نسخه‌ای جدید برای ۲۰۲۵

در حالی که هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده، گمان می‌رود قیمتی بیش‌تر از LX ۶۰۰ داشته باشد که کم‌تر از ۹۴ هزار دلار قیمت گذاری شده است. LX مدل ۲۰۲۵ اوایل سال آینده در ایالات متحده به فروش می‌رسد.

معرفی لکسوس LX ۷۰۰h با نسخه‌ای جدید برای ۲۰۲۵

ارسال نظر