۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
اختصاصی
سبک طراحی نوین بی ام و فقط مختص خودرو‌های برقی نخواهد بود
در حالی که بسیاری تصور می‌کردند این دو کانسپت، دوره جدیدی را برای خودرو‌های برقی بی ام و نشان می‌دهند، مدیر طراحی این برند، آدریان ون هویدونک این امر را رد کرده است.
کد خبر: ۷۹۴۶

به گزارش کارنا، کانسپت‌های Neue Klasse بی ام و نمایی از آینده سبک طراحی جدید این برند را نشان دادند. سدان Neue Klasse در سال ۲۰۲۳ رونمایی شد و کراس اوور Neue Klasse X اوایل سال جاری به نمایش درآمد. اما در حالی که بسیاری تصور می‌کردند این دو کانسپت، دوره جدیدی را برای خودرو‌های برقی بی ام و نشان می‌دهند، مدیر طراحی این برند، آدریان ون هویدونک این امر را رد کرده است.

ون هویدونک طی مصاحبه‌ای در حاشیه نمایشگاه خودروی پاریس امسال اظهار داشت تمام مدل‌های جدید بی ام و از عناصر طراحی کانسپت‌های Neue Klasse بهره خواهند برد که این امر، خودرو‌های بنزینی را نیز شامل می‌شود. برخی از خودرو‌های این برند در هر دونسخه بنزینی و برقی ارائه خواهند شد و برخی عناصر طراحی نسبتا متفاوت، آن‌ها را متمایز می‌کنند.

ون هویدونک گفت: "تحول بزرگ با خودرو‌های برقی، فناوری‌های آن‌ها و این سبک طراحی در تمام خط تولید ما از جمله خودرو‌های احتراقی اعمال خواهد شد. این امر برای مشتریان سخت نخواهد بود، آن‌ها می‌توانند بی ام و‌های مدرن را داشته باشند و تنها نیرومحرکه دلخواه خود را انتخاب کنند. "
این خبر طرفداران سبک طراحی Neue Klasse بی ام و را خوشحال کرده است. حتی نکته جالب اینجاست که ون هویدونک معتقد است مدل‌های تولیدی با این سبک طراحی حتی زیباتر از کانسپت‌های معرفی شده خواهند بود.

سبک طراحی نوین بی ام و فقط مختص خودرو‌های برقی نخواهد بود

بی ام و تا سال ۲۰۲۹ حداقل پنج مدل Neue Klasse را در جاده‌ها خواهد داشت. این مدل‌ها شامل یک سری ۳ جدید و یک M۳، یک یا دو شاسی بلند و حتی یک کوپه اسپرت با ارتفاع بالا خواهد بود که چند ماه قبل در حال تست دیده شده بود. اولین مدل از این سری Neue Klasse احتمالا سال آینده رونمایی خواهد شد در حالی که بیش‌تر آن‌ها از سال ۲۰۲۶ به بعد معرفی می‌شوند.

سبک طراحی نوین بی ام و فقط مختص خودرو‌های برقی نخواهد بود

ارسال نظر