
به گزارش کارنا، مزدا یک به روز رسانی کلی را برای شاسی بلند CX-۶۰ اعمال کرده است که بر شکایتها در مورد کیفیت سواری و گیربکس مدل کنونی این خودرو متمرکز بوده است.
CX-۶۰ به روز شده به اصلاحات فنی متعدد و ارتقای ویژگیهای استاندارد و یک جفت نسخه جدید مجهز شده است.به روز رسانی سیستم تعلیق این خودرو پس از تعمیری انجام میشود که در ماه مارس ۲۰۲۴ انجام شده بود.
ادعا میشود به روز رسانیهای اخیر این خودرو به گسترش تقاضا برای این مدل پنج سرنشین کمک میکنند در حالی که سواری کلی آن را نیز ارتقا میدهند.مزدا CX-۶۰ مدل ۲۰۲۵ همچنان دارای سیستم تعلیق دوجناقی در جلو و چند نقطهای در عقب است، اما اکنون از کمک فنرهای نرمتر در پشت، دمپینگ برگشتی عقب ارتقا یافته و دمپینگ فشرده سازی محکمتر در جلو بهره میبرد که سواری روانتر را هدف قرار داده اند.
همچنین فرمان، ساختار چهار چرخ فعال و سیستمهای پایداری این خودرو نیز دوباره کالیبره شده اند. مزدا به شکایتها در مورد گیربکس اتوماتیک هشت سرعته CX-۶۰ نیز توجه کرده است. این خودروساز اعلام کرد اصلاحات در کنترل کلاج اکنون تغییرات موتور احتراقی به برقی واکنشیتر و طیف دنده وسیع تری را فراهم میسازد.
نسخههای پیور و تورینگ جدید به مدلهای این خودرو افزوده شده اند. پیور مدل پایه جدید این خودرو است و در جایگاهی پایینتر از Evolve قرار میگیرد در حالی که تورینگ در جایگاهی بین Evolve و GT قرار میگیرد. با عرضه نسخه پیور، قیمت پایه CX-۶۰ به بالای ۵۰ هزار دلار میرسد که ۱۰۵۶۰ دلار کمتر از مدل قبلی آن است.
مزدا برای مدتی کوتاه نیز نسخه پایه جدید G۴۰e پیور را با قیمت ۵۳۹۹۰ دلار عرضه میکند. بسته ارتقایی ویژن تکنولوژی مزدا اکنون به صورت استاندارد برای نسخههای Evolve و بالاتر ارائه میشود. این بسته قبلا یک آپشن برای تمام مدلهای این خودرو به جز Azami بود. این بسته به صورت استاندارد در این نسخه ارائه میشد و شامل ویژگیهای ایمنی و فناوری همچون نمایشگر تجهیزات بزرگتر و پشتیبانی رانندگی و ترافیک است.
گزینههای موتور در مدل جدید CX-۶۰ بی تغییر باقی مانده و شامل یک نیرومحرکه ۲.۵ لیتری هیبریدی شارژی چهار سیلندر به همراه هیبریدی متعادلهای دیزلی و بنزینی شش سیلندر است.
ارسال نظر