به گزارش کارنا، کوئینگزگ در موقعیتی قرار گرفته که مدیرعامل هر خودروسازی دوست دارد به آن برسد. تمام مدلهای این برند برای چند سال آینده به فروش رفتهاند. در واقع تمام مدلهایی که کریستین ون کوئینگزگ میسازد یا خواهد ساخت، پیش فروش شده است.
کوئینگزگ برای تعداد محدود خودروهایش شهرت دارد. جسکو محدود به ۱۲۵ دستگاه بود در حالی که CC۸۵۰ به سبک قدیمی تنها محدود به ۷۰ دستگاه بود.
جمرای چهار سرنشین با قدرت ۲۳۰۰ اسب بخاری خود به ۳۰۰ دستگاه محدود بود و Sadair’s Spear جدید متمرکز بر پیست تنها ۳۰ دستگاه تولید خواهد داشت که تمام نسخههای آن حتی قبل از آن که اوایل هفته جاری شاهدش باشیم به فروش رفتهاند.
کریستین ون کوئینگزگ اظهار داشت: "تمام مدلهای ما به فروش رفتهاند و فعلا چیزی برای فروش نداریم. این امر به نوعی خوب است، اما آزاردهنده نیز هست چرا که تعامل و تامین علاقمندان با رویاهایشان جالب است. "
وی افزود: "ما دوست داریم مدلهای بیش تری داشته باشیم، اما حدود یک تا یک سال و نیم آینده چیز جدیدی معرفی خواهیم کرد و دوباره میتوانیم پیش فروش خود را باز کنیم. چیز جدیدی که روی آن کار میکنیم و چند پروژه برای آن داریم در تعداد بسیاری محدودی ساخته خواهد شد یعنی باید متفاوت باشد و ساخت آن بی معنی نباشد. "
از این پروژههای جدید میتوان به جایگزین جسکو اشاره کرد. باید دید کوئینگزگ پس از این خودرو به چه سمتی میرود و چطور یک خودروی با قدرت ۱۶۰۰ اسب بخار را ارائه میدهد، اما بی شک توانایی این کار را دارد. همچنین گمان میرود نسخههای سریعتر و متمرکزتر از پلتفرم هیبریدی جمرا ارائه شوند. بی شک این برند یک ابرخودروی تمام برقی نخواهد ساخت. وی در این مورد اظهار داشت: "تقاضا در بازار برای چنین سطحی از خودروی تمام برقی بسیار کم است. من خود برای چندین سال خودروهای برقی را تجربه کردهام و به بازخورد، نرمی و راحتی کنار آمدن با آنها علاقه دارم. "
وی افزود: "اما مدتی بعد نیاز دارید چیزی را حس کنید باید با یک هیولا طرف شوید و با آن ارتباط داشته باشید. شما به ضربان، تزریق سوخت، گرما، صداها و دنده نیاز خواهید داشت که همگی یک خودرو را زنده میکنند. "
کوئینگزگ گفت: "به نظر من خودروی برقی نوعی ربات است. چیزی شبیه به Sadair’s Spear نوعی حیوان است و بیشتر از هر خودروی برقی، عملکرد را به پیست میآورد چرا که سبکتر است. "
ارسال نظر