
به گزارش کارنا، ممکن است شورلت بخواهد نام کامارو را بازگرداند، اما در این میان یک اتفاق بزرگ رخ خواهد داد.
بر اساس اخبار جدید گفته میشود این نام تاریخی احتمالا در پاییز ۲۰۲۶ به عنوان یک کراس اوور عملکرد بالای تمام برقی عرضه خواهد شد که اختصاصا برای رقابت با فورد موستانگ مکای ساخته میشود.
این کامارو EV شایعه شده احتمالا از پلتفرم اسکیت بورد جنرال موتورز بهره خواهد برد که قبلا Ultium نامیده میشد و بیشتر سخت افزار آن با خودروهای برقی کنونی همچون شورلت بلیزر EV مشترک خواهد بود؛ بنابراین احتمالا گزینههای باتری همچون ۸۵ و ۱۰۲ کیلووات ساعت به همراه ساختارهای موتوری آشنا برای آن ارائه خواهد شد. یک نسخه دیفرانسیل عقب RS از این خودرو نیز میتواند قدرتی در حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۰ نیوتون متر داشته باشد در حالی که مدل چهار چرخ فعال آن میتواند قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۸۱ نیوتون متر داشته باشد.
شایعه شده این خودرو نسخههای عملکرد بالا نیز خواهد داشت. یک نسخه SS از این خودرو میتواند به ساختار ۶۱۵ اسب بخاری با گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری گرفته شده از بلیزر EV SS مجهز شود. اما جذابترین ادعا، احیای یک کامارو ZL۱ است. گفته میشود این مدل ممتاز سیستم سه موتوره GMC هانتر EV را خواهد گرفت که قدرتی بین ۸۳۰ تا ۱۱۶۰ اسب بخار تولید میکند و عملکردی دارد که میتواند در میان ابرخودروها قرار گیرد.
در حالی که ایده یک کراس اوور کامارو میتواند برای هر کسی که علاقهای به خودروها دارد ناراحت کننده باشد، شورلت از ابتدای توقف تولید نسل ششم کامارو صراحتا اعلام کرده که داستان این نام پایان نیافته است. البته باید دید که فصل بعدی این خودرو یک مدل برقی عملکرد بالا خواهد بود یا خیر، اما اگر اطلاعات منتشر شده صحت داشته باشند، این خودرو میتواند یکی از قدرتمندترین کراس اوورهای بازار شود.
ارسال نظر