به گزارش کارنا، این دو محصول «یپ» (Yep) ارتقا یافته و «یپ پلاس» (Yep Plus) نام دارند. این دو با ترکیب طراحی جعبهای، عصر جدیدی را برای خودروهای برقی چینی با بازاریابی میان شهرنشینان، مردمان اهل سفر و جوانان نشان میدهد.
یپ اصلی در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و شباهت زیادی به سوزوکی جیمنی داشت. این بهروزرسانی ۲۰۲۴ دارای افزایش قیمت جزئی است (که از ۱۰۳۰۰ یورو شروع میشود)، اما ویژگیهای پیشرفتهای را ارائه میدهد. این خودرو هنوز هم یک شاسیبلند دو در و ۴ صندلی است که برای خیابانهای تنگ شهری ایدهآل بهنظر میرسد؛ با طول ۳۳۸۱، عرض ۱۶۸۵ و ارتفاع ۱۷۲۱ میلیمتر.
این میکرو SUV کارایی خوبی دارد. سازنده قول مسافت ۳۰۳ کیلومتر را با یک بار شارژ میدهد. با موتور سنکرون آهنربای دائمی ۵۰ کیلوواتی در زیر کاپوت و گشتاور ۱۴۰ نیوتن متری، این خودروی برقی خوشدست با وجود حداکثر سرعت متوسط ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، سواری پرهیجانی را ارائه میدهد. باتری کوچک ۲۸.۱ کیلووات ساعتی، تنها در ۳۵ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد شارژ میرسد.
از سوی دیگر یپ پلاس ۴ در و ۴ صندلی یک گام بلندپروازانه برای این برند است. طول آن ۳۹۹۶، عرض ۱۷۶۰ و ارتفاع ۱۷۲۶ است. این همان عملی بودن و مقرون به صرفه بودن یپ را ارائه میدهد که قیمتش از ۱۲۱۰۰ یورو شروع میشود.
پلاس یک درایو قدرتمندتر با موتور سنکرون آهنربای دائم ۷۵ کیلووات و گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر ارائه میدهد. این به معنای افزایش حداکثر سرعت به ۱۵۰ کیلومتر در ساعت است که برای سفرهای گاهبهگاه بزرگراهی ایدهآل است.
پلاس همچنین در بخش برد به لطف بسته باتری ۴۱.۹ کیلووات ساعتی خود، خوشبینانه نوید یک مسافت چشمگیر ۴۰۱ کیلومتر با یک شارژ کامل را میدهد. این میکرو SUV همان قابلیت شارژ سریع برادر کوچکتر خود را دارد.
منبع: همشهری آنلاین
ارسال نظر