۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰
اختصاصی
این خودروی الکتریکی می‌تواند خطرات بیماری را اندازه گیری کند
صنعت خودرو‌های برقی چین در حال رونق است.
کد خبر: ۳۱۳

به گزارش کارنا، اکنون اسکای ورث – زیرمجموعه خودروسازی اسکای ول، یک شرکت الکترونیکی از چین – می‌خواهد با اسکای هوم جدید، یک سدان شیک که سال آینده تولید می‌شود، وارد بازی شود.

این خودروی الکتریکی با الهام از زیبایی شناسی معماری سنتی چینی، دارای طراحی است که غرفه‌های کلاسیک را تداعی می‌کند و آن را از جمعیت خودرو‌های برقی معمولی متمایز می‌کند - یا حداقل این چیزی است که شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی می‌گوید.

هدف عملکردی بال خودرو لغزش به عقب در حین رانندگی است تا مقاومت باد را تا سه درصد کاهش دهد. در شرایط آب و هوایی نامساعد یا شرایط اضطراری، آن‌ها به سمت بالا کج می‌شوند و برای کنترل بهتر، مقاومت را تا پنج درصد افزایش می‌دهند.

این خودروی الکتریکی می‌تواند خطرات بیماری را اندازه گیری کند

هر چند اسکای هوم فقط در مورد زیبایی شناسی نیست. شرکتی که مسئولیت توسعه آن را بر عهده دارد می‌گوید این خودرو دارای چیزی است که آن را ده باتلر هوشمند می‌نامد، که فناوری مبتنی بر الگوریتم‌های هوش مصنوعی است که مجموعه‌ای از عملکرد‌ها از راهنمایی کارآفرینی تا حمایت عاطفی را ارائه می‌دهد.

قابلیت‌های صوتی هوشمند خودرو فراتر از حد معمول است و توانایی «گوش دادن، صحبت کردن، دیدن، تشخیص، درک و فکر کردن» را دارد که توسط فناوری تعامل صوتی چند منظوره تسهیل می‌شود.

حتی جالب تر، این سیستم همچنین دارای یک سیستم هوشمند نظارت بر علائم حیاتی غیر تماسی است که قرار است خطرات سلامتی را در مراحل اولیه تشخیص دهد.

ارسال نظر