به گزارش کارنا، اگرچه فن آوری باتری یون سدیم چگالی کمتری نسبت به لیتیوم یون دارد، اما هزینههای پایین تر، منابع فراوانتر و عملکرد عالی در هوای سرد میتواند به تسریع پذیرش انبوه خودروهای الکتریکی کمک کند.
تحویل هاچ بک JAC Yiwei الکتریکی در ژانویه آغاز خواهد شد.
Yiwei یک برند جدید در سال ۲۰۲۳ برای JAC است. فولکس واگن ۷۵ درصد از سهام و کنترل مدیریتی JAC و ۵۰ درصد از شرکت مادر JAC (آنهویی جیانگهوای) را در اختیار دارد. دولت چین نیمی دیگر از JAG را در اختیار دارد و یکی از جفتهای عجیب و غریب صنعت خودرو را ایجاد میکند.
در ماه آوریل، JAC یک خودروی الکتریکی جداگانه به نام Yiwei ۳ را در نمایشگاه خودرو شانگهای به نمایش گذاشت. این مدل در ماه ژوئن با باتری لیتیومی LFP عرضه شد و نوید میداد که نوع سدیم یونی آن بعداً عرضه شود.
ارسال نظر