۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
اختصاصی
اولین رونمایی از آلفا رومئو ۳۳ استراداله جدید
جدیدترین ابرخودروی آلفا رومئو، ۳۳ استراداله، برای اولین بار در فستیوال سرعت گودوود رونمایی شد.
کد خبر: ۴۹۲۸

به گزارش کارنا، جدیدترین ابرخودروی آلفا رومئو، ۳۳ استراداله، برای اولین بار در فستیوال سرعت گودوود رونمایی شد. این خودرو هنوز نهایی نشده اگرچه تایید شده که اولین سری آن در دسامبر ۲۰۲۴ تحویل مشتریان خواهد شد.

یکی از مشتریان این خودرو، والتری بوتاس است که البته با توجه به کمک این راننده فرمول یک به آلفا رومئو برای ساخت ۳۳، جای تعجب ندارد. از تعداد ۳۳ عدد خودروی برنامه ریزی شده که هر یک ۲.۸ میلیون پوند قیمت خواهند داشت، همگی به فروش رفته اند و گفته می‌شود هیچ دو مدلی از ۳۳ استراداله مشابه هم نخواهند بود.

تولیدی:اولین رونمایی از آلفا رومئو ۳۳ استراداله جدید

چنان چه نام این خودرو نشان می‌دهد، این مدل یادبودی برای آلفا رومئو ۳۳ استراداله است که بین سال‌های ۱۹۶۷ تا ۱۹۶۹ ساخته می‌شد، اما از نیرومحرکه‌ای مدرن بهره می‌برد و نسخه‌های تمام بنزینی و تمام برقی خواهد داشت.

کاملا مشخص است که طراحی ۳۳ استرالاده جدید تحت تاثیر مدل قدیمی آن است. این خودرو دارای چراغ‌های جلوی گرد، جلوپنجره‌ای با محافظ رادیاتور نمادین آلفا رومئو و کاپوت صدفی شکل است که مشابه مدل اصلی باز می‌شود. در‌های پروانه‌ای با شیشه‌های آویزان و در صندوق عقب صدفی شکل برای موتور عقب نیز یادآور مدل قدیمی این خودرو هستند.

رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی به رنگ‌های مشکی، نقره‌ای یا طلایی نیز گلگیر‌های‌ای خودرو را مزین می‌کنند.

آلفا رومئو اعلام کرده که این خودرو قدرتی بیش از ۶۲۰ اسب بخار از موتور V۶ خود خواهد داشت، اما نسخه‌ای تمام برقی با قدرت ۷۵۰ اسب بخار نیز برای آن ارائه می‌شود. آلفا از طیف حرکتی ۴۵۰ کیلومتر برای مدل برقی این خودرو خبر داده است. ادعا می‌شود این خودرو بیشینه سرعت ۳۳۳ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد کم‌تر از ۳ ثانیه دارد.

اولین رونمایی از آلفا رومئو ۳۳ استراداله جدید

ارسال نظر