۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
اختصاصی
منتظر رونمایی خودروی اسپرت برقی جدید لوتوس باشید
در حالی که لوتوس هنوز خودروی اسپرت بنزینی امیرا را با گیربکسی دستی می‌فروشد، با شاسی بلند الترا و سدان امیا که هر دو برقی هستند وارد حوزه جدیدی شده است.
کد خبر: ۷۰۰۹

به گزارش کارنا، در حالی که لوتوس هنوز خودروی اسپرت بنزینی امیرا را با گیربکسی دستی می‌فروشد، با شاسی بلند الترا و سدان امیا که هر دو برقی هستند وارد حوزه جدیدی شده است.

اکنون به نظر می‌رسد لوتوس تصمیم دارد علاقه جدید خود به نیرومحرکه‌های برقی را با ریشه خود در خودرو‌های اسپرت ترکیب کند چرا که تیزری از یک خودروی جدید منتشر کرده است که هفته آینده رونمایی خواهد شد. این خودرو که تئوری ۱ نامیده می‌شود دارای عناصر طراحی آینده نگرانه بوده و احتمالا کانسپتی خواهد بود که خودروی اسپرت برقی تیپ ۱۳۵ این برند را نشان می‌دهد که طی چند سال آینده معرفی خواهد شد.

تیزر‌های این خودرو شامل سه فیلم منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی بودند که هر یک عنوانی متفاوت شامل دیجیتال، نچرال و آنالوگ داشتند که حروف ابتدایی آن‌ها حروف لاتین دی ان‌ای را تشکیل می‌دهند. در تیزری با عنوان آنالوگ، لوتوس نیم رخ خودرو‌های فرمول یک را قبل از نمایش قسمت پشت تئوری ۱ نشان می‌دهد که به نظرمی رسد دارای چراغ‌های عقب LED باریک به همراه یک اسپویلر فعال است.

منتظر رونمایی خودروی اسپرت برقی جدید لوتوس باشید

در تیزر با عنوان نچرال، لوتوس فرمان مستطیل شکلی را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد از داشبورد به اطراف گسترده شده و دارای دکمه‌های تغییر دنده و یک نمایشگر کوچک در مرکز است؛ و در نهایت، تیزر با عنوان دیجیتال، نمایی از گلگیر جلوی خودرو را نشان می‌دهد که دارای یک بخش روشن شبیه به نمایشگر است که از چرخ دور شده است.

به نظر می‌رسد تئوری ۱ دارای گلگیر جلویی بسیار جذاب و فضایی منحنی شده پشت چرخ جلو با طرحی ایرودینامیک باشد. البته نیاز نیست زمان زیادی را برای دیدن این خودرو منتظر بمانیم چرا که لوتوس در ۱۶ سپتامبر از تئوری ۱ رونمایی خواهد کرد.

منتظر رونمایی خودروی اسپرت برقی جدید لوتوس باشید

ارسال نظر