۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
اختصاصی
به روز رسانی هوندا سیویک Si برای ۲۰۲۵
جدیدترین خبر در مورد خط تولید هوندا سیویک مدل ۲۰۲۵، افزودن یک مدل هیبریدی به آن است.
کد خبر: ۵۲۸۶

به گزارش کارنا، جدیدترین خبر در مورد خط تولید هوندا سیویک مدل ۲۰۲۵، افزودن یک مدل هیبریدی به آن است، اما هوندا طرفداران سدان سیویک Si را نیز فراموش نکرده است.

این سدان نیز برای مدل سال جدید خود، به روز رسانی ظاهری خواهد داشت که شامل قسمت جلوی اصلاح شده، و چراغ‌های عقب جدید به همراه برخی ویژگی‌های جذاب دیگر خواهد بود. علاوه بر افزودن بسته ارتقایی استانداردتر و ارتقای سیستم سرگرمی، قیمت این خودرو تنها ۸۵۰ دلار افزایش می‌یابد و سیویک Si مدل ۲۰۲۵ با قیمت ۳۱۰۴۵ دلار به فروش خواهد رسید.

صندلی‌های جلوی گرم شونده استاندارد یکی از ویژگی‌های به روز شده در مدل ۲۰۲۵ این خودرو خواهد بود که قبلا در سیویک Si ارائه نمی‌شد. یک پانل تجهیزات ۱۰.۲ اینچی نیز به صورت استاندارد در این خودرو ارائه خواهد شد و نمایشگر سرگرمی ۹ اینچی آن به نرم افزار Built-in گوگل مجهز می‌شود که برنامه‌های جدید و دیگر ویژگی‌های ارتباطی را ممکن می‌سازد. رنگ بدنه خاکستری شهری صدفی نیز به پالت رنگ این خودرو افزوده شده است.تولیدی:به روز رسانی هوندا سیویک Si برای ۲۰۲۵

تایر‌های تابستانی آپشنال که طی دو سال اخیر از لیست آپشن‌های سیویک Si حذف شده بود اکنون مجدد برای مدل ۲۰۲۵ این خودرو ارائه می‌شود. این تایر‌ها هزینه مازاد ۳۰۰ دلاری دارند. هوندا هم چنین اعلام کرده بدنه سیویک Si مقاوم‌تر شده و سیستم تعلیق آن نیز ارتقا خواهد یافت. تغییری در نیرومحرکه این خودرو اعمال نشده و همچنان به موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری چهار خطی و گیربکس دستی شش سرعته متصل شده و قدرت ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتون متر خواهد داشت.

تولیدی:به روز رسانی هوندا سیویک Si برای ۲۰۲۵

ارسال نظر