۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
اختصاصی
مرسدس AMG EV رقیب پورشه تایکان می‌شود
نمونه اولیه جدیدی از پرچم دار مرسدس AMG یعنی EV چهار در با پوشش استتاری کم تری درز کرده است.
کد خبر: ۵۸۹۴

به گزارش کارنا، نمونه اولیه جدیدی از پرچم دار مرسدس AMG یعنی EV چهار در با پوشش استتاری کم تری درز کرده است. این تصاویر درز کرده نمای بیش تری از طراحی و عناصر مهندسی این مدل ممتاز جدید را نشان می‌دهند. این خودروی عملکرد بالای برقی مرسدس AMG در سال ۲۰۲۲ به واسطه AMG ویژن کانسپت به نمایش درآمده بود و زمانی که سال آینده عرضه شود با مدل‌هایی همچون پورشه تایکان توربو S و آئودی‌ای ترون GT RS پرفورمانس رقابت خواهد کرد.

این خودرو با پوشش استتاری کم‌تر در کناره‌ها به طور واضح تری طراحی ظریف با در‌های بدون قاب و رینگ‌های بزرگ‌تر خود را به نمایش گذاشته است. AMG تصمیم گرفته برخلاف مدل‌های EQ قبلی همچون EQS و EQE، کاپوتی قابل توجه‌تر به همراه اورهنگ‌های بزرگ‌تر برای این خودرو تعبیه کند که نیم رخی پیچیده‌تر و زیباتر را ایجاد می‌کند.

تولیدی:مرسدس AMG EV رقیب پورشه تایکان می‌شود

دماغه و قسمت پشت این خودرو همچنان پوشش استتاری کاملی دارد، اما گفته می‌شود قسمت جلوی آن به طور قابل توجهی ارتفاع کم تری خواهد داشت. قسمت پشت این خودرو نیز طراحی به سبک Kamm خواهد داشت.

این مدل چهار در ممتاز جدید مبتنی بر ساختاری کاملا سفارشی سازی شده خواهد بود که AMG.EA نامیده می‌شود. این ساختار دارای برخی تکنولوژی نوین همچون موتور‌های شار محوری است که سبک‌تر و قدرتمندتر از موتور‌های معمول به کار رفته در اکثر خودرو‌های برقی هستند.

تولیدی:مرسدس AMG EV رقیب پورشه تایکان می‌شود

ارسال نظر