۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
اختصاصی
آئودی رقیب بی ام و i۵ را معرفی کرد
آئودی از اولین A۶‌ای ترون رونمایی کرد که در سبک‌های بدنه اسپرتبک و اوانت موجود بوده و مبتنی بر ساختار PPE این برند است.
کد خبر: ۵۷۲۷

به گزارش کارنا، آئودی از اولین A۶‌ای ترون رونمایی کرد که در سبک‌های بدنه اسپرتبک و اوانت موجود بوده و مبتنی بر ساختار PPE این برند است.

آئودی A۶‌ای ترون دارای طراحی ظریفی با چراغ‌های جلوی مجزا شده، جلوپنجره بزرگ هم رنگ بدنه، سپر جلوی زاویه دار و رینگ‌های ۱۹ اینچی است که تا ۲۱ اینچ قابل ارتقا هستند. قسمت پشت این خودرو دارای نوار چراغ‌های LED کشیده شده در عرض بدنه، یک دیفیوزر ظریف و لوگوی آئودی چراغ دار است.

آئودی A۶‌ای ترون با طول ۴۹۲۸ میلی متر، عرض ۱۹۲۳ میلی متر و ارتفاع ۱۵۲۷ میلی متر دارای فاصله بین دومحور ۲۹۴۶ میلی متر و صندوق عقب ۵۰۲ لیتری است. کابین این خودرو دارای داشبوردی شبیه به شاسی بلند Q۶‌ای ترون با پانل تجهیزات دیجیتال ۱۱.۹ اینچی، نمایشگر لمسی ۱۴.۵ اینچی و یک نمایشگر ۱۰.۹ اینچی برای سرنشینان جلو است. از دیگر هایلایت‌های تجهیزات این خودرو می‌توان به روشنایی محیطی، فرمانی جدید، صفحه لمسی برای کنترل ها، سیستم صوتی ۲۰ بلندگوی Bang & Olufsen، مجموعه تجهیزات ADAS، دوربین ۳۶۰ درجه و سقف شیشه‌ای پانورامیک اشاره کرد.

تولیدی:آئودی رقیب بی ام و i۵ را معرفی کرد

آئودی A۶‌ای ترون در سه نسخه RWD، کواترو و S۶ عرضه می‌شود. همه نسخه‌های این خودرو دارای باطری ۹۴.۴ کیلووات ساعت هستند. مدل RWD این خودرو قدرت ۳۶۲ اسب بخار، مدل کواترو قدرت ۴۲۲ اسب بخار و مدل S۶ آن قدرت ۵۴۳ اسب بخار دارد. طیف حرکتی مدل‌های این خودرو از ۶۱۰ تا ۷۵۶ کیلومتر اعلام شده است و با شارژر فست شارژ، در مدت ۲۱ دقیقه از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ می‌شوند.

آئودی A۶‌ای ترون با مدل‌هایی همچون بی ام و رقابت می‌کند و به زودی با قیمتی در حدود ۷۵ هزار یورو در بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد.

تولیدی:آئودی رقیب بی ام و i۵ را معرفی کرد

ارسال نظر