۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
اختصاصی
سینگر ۵۰ سالگی پورشه ۹۱۱ را جشن گرفت
شرکت تیونینگ سینگر اخیرا با پورشه ۹۱۱ مشغول بوده است و به مناسبت پنجاه ساله شدن این خودرو، چهار مدل ۹۱۱ توربو را معرفی کرده است.
کد خبر: ۶۰۷۷

به گزارش کارنا، شرکت تیونینگ سینگر اخیرا با پورشه ۹۱۱ مشغول بوده است و به مناسبت پنجاه ساله شدن این خودرو، چهار مدل ۹۱۱ توربو را معرفی کرده است.

این مدل‌ها شامل کابریولت، تارگا، کوپه و slantnose کوپه هستند. تنها ۲۵ دستگاه از مدل slantnose این خودرو‌ها ساخته شده که همگی به فروش رفته اند.

سینگر برای این خودرو‌ها یک نسخه ارتقا یافته نیرومحرکه شش سیلندر اصلی Mezger را تعبیه کرده است، اما به لطف سیستم تواین توربوی جدید و اینترکولر، قدرت آن اکنون ۵۱۷ اسب بخار شده است. یک گیربکس دستی شش سرعته نیز نیروی این موتور را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. تایر‌های این خودرو‌ها نیز میشلین پایلوت اسپرت ۴S هستند. متاسفانه خبری از اپل کارپلی در این خودرو‌ها منتشر نشده است.

تولیدی:سینگر ۵۰ سالگی پورشه ۹۱۱ را جشن گرفت

بر اساس رویکرد همیشگی سینگر، این خودرو‌ها از نظر طراحی مشابه همتا‌های اصلی خود باقی مانده اند البته برخی تغییرات کوچک در آن‌ها اعمال شده است. گلگیر‌های این خودرو‌ها عریض‌تر شده اند در حالی که تریم بدنه تیره شده آن‌ها در برخی نقاط کانتور‌هایی داشته و جای لوله اگزوز‌های آن‌ها نیز تغییر یافته است.

هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت این خودرو‌ها و یا تعداد تولید شده از سه مدل دیگر ۹۱۱‌های ارتقا یافته ارائه نشده است.

تولیدی:سینگر ۵۰ سالگی پورشه ۹۱۱ را جشن گرفت

ارسال نظر