۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
اختصاصی
به روز رسانی بی وای دی سیل تنها یک سال پس از معرفی
بی وای دی سال گذشته بی وای دی سیل را معرفی کرده بود، اما این خودروساز چینی تصمیم دارد مجموعه‌ای از به روز رسانی‌ها را برای این خودروی برقی اعمال کند تا بتواند رقیب خوبی برای مدل ۳ تسلا باشد که به تازگی به روز رسانی شده است.
کد خبر: ۶۰۲۷

به گزارش کارنا، انتظار نمی‌رود تغییرات زیادی در بدنه این خودرو اعمال شود. چنان چه در بی وای دی سیل مخصوص بازار چین دیده می‌شود، نسخه جدید آن نیز همچون قبل از سبک طراحی زیبایی شناسی دریایی بهره می‌برد، اما یک نشان جدید BYD قرمز رنگ روی در صندوق عقب و رنگ‌های جدیدی از جمله ارغوانی برای آن ارائه خواهند شد.

بزرگ‌ترین تغییر در بدنه این خودرو یک برآمدگی جدید روی سقف خواهد بود. علیرغم توافق اخیر بی وای دی با اوبر برای تامین ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو برای این شرکت مسافربری، این طراحی سقف یک نشانه برای تاکسی نیست بلکه احتمالا محل نصب سیستم LiDAR بی وای دی خواهد بود. ابن سنسور توسط بی وای دی ساخته شده و سیل را قادر می‌سازد تا رانندگی بدون دخالت دست داشته باشد. معرفی سیستم LiDAR جدید سیل زمانی انجام می‌شود که معرفی روبوتاکسی خودران تسلا تا ماه اکتبر به تاخیر افتاده است.

تولیدی:به روز رسانی بی وای دی سیل تنها یک سال پس از معرفی

بی وای دی سیل مخصوص بازار چین هم چنین باطری کوچک‌تر از مدل کنونی خود خواهد داشت. سیل به روز شده همچون سی لیون ۰۷ مبتنی بر ساختار e-Platform ۳.۰ بی وای دی خواهد بود و به جای باطری ۸۲.۵ کیلووات ساعت مدل کنونی به باطری ۸۰.۶ کیلووات ساعت مجهز می‌شود.

گمان می‌رود در کابین سیل جدید یک فرمان بازطراحی شده و کنسول وسط جدید تعبیه شود اگرچه ساختار اهرم دنده و دکمه‌های اصلی آن بی تغییر باقی می‌ماند. نمایشگر لمسی ۱۵.۶ اینچی اصلی همچون نمایشگر راننده این خودرو بی تغییر باقی می‌ماند، اما یک تریم جدید در عرض داشبورد آن کشیده می‌شود.

تولیدی:به روز رسانی بی وای دی سیل تنها یک سال پس از معرفی

ارسال نظر