۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
اختصاصی
نیسان کیکس مدل ۲۰۲۵ با قیمتی رقابتی وارد بازار می‌شود
نیسان کیکس ۲۰۲۵ تابستان امسال وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۷۸

به گزارش کارنا، در بازاری که خودرو‌های مقرون به صرفه کمیاب شده اند، نیسان کیکس مدل ۲۰۲۵ همچنان یک مدل خوش قیمت باقی مانده است. 

در حالی که این خودرو به اندازه مدل قبلی خود ارزان نیست، کیکس جدید قیمتی رقابتی دارد و ۲۳۲۲۰ دلار قیمت گذاری شده است.

این قیمت تنها ۴۹۰ دلار بیش‌تر از مدل ۲۰۲۴ کیکس است در حالی که مدل ۲۰۲۵ آن بازطراحی قابل توجهی به همراه کابین ارتقا یافته و ساختار چهار چرخ فعال خواهد داشت.

ویژگی‌های استاندارد در کیکس ۲۰۲۵ شامل کروز کنترل انطباقی، روشنایی بدنه LED، نمایشگر لمسی ۷ اینچی و مجموعه ایمنی Safety Shield ۳۶۰ نیسان است که ترمز اضطراری خودکار، کمک نور بالا و برخی ویژگی‌های ایمنی دیگر را فراهم می‌سازد.

تولیدی:نیسان کیکس مدل ۲۰۲۵ با قیمتی رقابتی وارد بازار می‌شود

نسخه SV این خودرو به نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو، پد شارژ بی سیم و رینگ‌های ۱۷ اینچی مجهز می‌شود. نسخه RS این خودرو دارای رینگ‌های ۱۹ اینچی، تزئینات چراغ‌های جلوی LED منحصر به فرد، دوخت دو رنگ، پانل تجهیزات دیجیتال ۱۲.۳ اینچی و کمک رانندگی بدون دخالت دست پروپایلوت نیسان است.

ویژگی‌های مازادی همچون مونروف پانورامیک، صندلی‌های جلوی گرم شونده، سیستم صوتی ۱۰ بلندگوی Bose و فرمان گرم شونده نیز در بسته ارتقایی پرمیوم این خودرو با قیمت‌های ۱۵۰۰ و ۱۹۵۰ دلار به ترتیب برای نسخه‌های SV و RS نیسان کیکس ارائه می‌شوند.

نیسان کیکس ۲۰۲۵ تابستان امسال وارد نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

تولیدی:نیسان کیکس مدل ۲۰۲۵ با قیمتی رقابتی وارد بازار می‌شود

ارسال نظر