۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
اختصاصی
مرسدس GLS باز هم فیس لیفت می‌شود
به نظر می‌رسد این خودروساز آلمانی هنوز دست از سر رقیب بی ام و X۷ برنداشته است چرا که احتمالا GLS را باز هم ارتقا خواهد داد.
کد خبر: ۶۵۱۲

به گزارش کارنا، همین سال گذشته بود که مرسدس GLS با طراحی بدنه جدید، تکنولوژی داخلی و نیرومحرکه‌های اصلاح شده، یک به روز رسانی در نیمه دوره تولید داشت و اکنون به نظر می‌رسد این خودروساز آلمانی هنوز دست از سر رقیب بی ام و X۷ برنداشته است چرا که احتمالا GLS را باز هم ارتقا خواهد داد. 

تصاویر درز کرده جدید نشان می‌دهند GLS مدل ۲۰۲۵ دارای دماغه‌ای جدید، اما به سبک AMG GT چهار در فیس لیفت شده در اوایل سال جاری خواهد بود و بدنه آن تغییر دیگری نخواهد داشت. در این تصاویر می‌توان تشخیص داد که چراغ‌های جلوی جدید کمی زاویه دارتر از نسخه کنونی GLS هستند و سبک طراحی دماغه GLC و GLE را یادآوری می‌کنند.

در حالی که روی جلوپنجره و بخش زیرین سپر جلوی این خودرو پوشش استتاری کشیده شده، گمان می‌رود این بخش‌ها نیز برای ۲۰۲۵ شامل فیس لیفت باشند. در قسمت‌های کناری و پشت این خودرو هیچ تغییری اعمال نخواهد شد اگرچه مجموعه جدید طراحی رینگ‌های آلیاژی معمولا در مدل‌های به روز شده مرسدس ارائه می‌شود.

تولیدی :مرسدس GLS باز هم فیس لیفت می‌شود

GLS علیرغم آن که شاسی بلند پرچم دار مدل‌های احتراق داخلی مرسدس است و قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار پوند دارد که تا ۲۰۰ هزار پوند برای گران‌ترین مدل میباخ آن می‌رسد، از جدیدترین تکنولوژی داخلی مرسدس بهره نمی‌برد. ممکن است در این فیس لیفت جدید، مرسدس نمایشگر‌های ۱۲.۳ اینچی دوقلوی آن را با ساختاری تاثیرگذارتر جایگزین کند.

در مورد نیرومحرکه‌های این خودرو نیز گمان می‌رود تغییری در فیس لیفت GLS اعمال نشود و همچون مدل کنونی آن با نسخه‌های ۳۵۰ دیزلی و ۴۸۰ بنزینی ارائه شود

تولیدی :مرسدس GLS باز هم فیس لیفت می‌شود

ارسال نظر