۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
اختصاصی
گرانی‌ها از آتش سوزی خودرو‌های برقی در کره جنوبی
وزارت محیط زیست کره جنوبی پس از آتش سوزی یک مرسدس بنز برقی که ۲۳ مجروح بر جای گذاشت، هفته آینده یک نشست اضطراری برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۵۹۹۱

به گزارش کارنا، وزارت محیط زیست کره جنوبی پس از آتش سوزی یک مرسدس بنز برقی که ۲۳ مجروح بر جای گذاشت، هفته آینده یک نشست اضطراری برگزار خواهد کرد.

گفته می‌شود دولت این کشور تصمیم دارد به زودی اقدامات جامعی را در مورد خودرو‌های برقی به عمل آورد. به گفته برخی منابع، به عنوان بخشی از این اقدامات، دولت کره جنوبی هم چنین سازندگان خودرو‌های برقی را مجبور به آشکارسازی برند باطری‌های به کار رفته در خودروهایشان خواهد کرد.

اکنون خودروسازان در این کشور الزام دارند که اطلاعات جزئی دیگری در مورد خودرو‌های تولیدی شان همچون بهره وری سوخت را ارائه دهند، اما لازم نیست اطلاعات زیادی در مورد باطری‌های استفاده شده در خودرو‌ها را منتشر کنند.

تولیدی:گرانی‌ها از آتش سوزی خودرو‌های برقی در کره جنوبی

به گفته رسانه‌های کره ای، مرسدس بنز آتش گرفته بیش از ۸ ساعت در آتش سوخته که منجر به تخریب ۱۴۰ خودروی دیگر و جراحت ۲۳ نفر شده که همگی راهی بیمارستان شده اند. باطری این خودرو توسط یک شرکت چینی به نام فارسیس انرژی ساخته شده بوده و سازندگان آن حاضر به مصاحبه با مطبوعات نشده اند. قوانین سخت گیرانه‌تر در کره جنوبی می‌تواند بر مدل‌های هیوندای و کیا نیز تاثیرگذار باشد.

تولیدی:گرانی‌ها از آتش سوزی خودرو‌های برقی در کره جنوبی

ارسال نظر