۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
اختصاصی
مرسدس میباخ SL جدید تاریخ جدیدی را رقم می‌زند
برای اولین بار در تاریخ، نام ممتاز میباخ برای یک مرسدس SL به کار خواهد رفت که جذاب‌ترین و گران‌ترین رودستر این برند را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۶۳۱۳

به گزارش کارنا،برای اولین بار در تاریخ، نام ممتاز میباخ برای یک مرسدس SL به کار خواهد رفت که جذاب‌ترین و گران‌ترین رودستر این برند را رقم خواهد زد.

مرسدس میباخ SL جدید که در هفته خودروی مونتری رونمایی شد اوج لوکس بودن را برای این برند آلمانی رقم زده و در کنار مدل‌های تولیدی همچون مرسدس میباخ کلاس S، GLS و شاسی بلند EQS قرار می‌گیرد.

همچون تمام مدل‌های میباخ، زیاده روی و افراط اولویت‌های طراحی این خودرو هستند. این ویژگی با سپر‌های جلو و عقب سفارشی با استفاده آزادانه از کروم با رنگ متضاد شروع می‌شود. مرسدس علاوه بر عناصر روشنی روی سپر زیرین، دیفیوزر و خروجی اگزوز این خودرو روی قاب شیشه جلو نیز این تزئینات را به کار برده و یک نوار منحصر به فرد نیز روی کاپوت کشیده است.

جلوپنجره این خودرو نیز منحصر به فرد است و از نسخه‌ای دارای روشنایی از طراحی شبکه عمودی معمول میباخ بهره می‌برد. این جلوپنجره با چراغ‌های جلوی LED دیجیتال لایت جدید مزین شده است که مجموعه‌ای از عناصر داخلی رزگلد را دارد.

تولیدی:مرسدس میباخ SL جدید تاریخ جدیدی را رقم می‌زند

میباخ در ابتدا SL را در دو سبک طراحی قرمز و سفید ارائه خواهد کرد که در هر دوی آن‌ها کاپوت می‌تواند به رنگ مشکی باشد که لوگوی میباخ زیر آخرین لایه رنگ آن حک شده باشد. سقف پارچه‌ای این خودرو نیز می‌تواند با طرح لوگوی مشابه سفارش داده شود.

کابین میباخ SL تنها نسخه دو سرنشین در این طیف است. البته به جز حذف صندلی‌های عقب، باقی قسمت‌های کابین این خودرو تغییر قابل توجهی نداشته و تنها کیفیت مواد و روکش‌های به کار رفته در آن ارتقا یافته است.

علیرغم رابطه میباخ با موتور‌های V۱۲، این مدل SL به نسخه‌ای از موتور AMG تواین توربوشارژ ۴ لیتری V۸ مجهز می‌شود که در SL ۶۳  با موتوری مشابه، قدرت ۵۷۷ اسب بخار تولید می‌کند. نیروی این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته به چهار چرخ منتقل می‌شود.

تولیدی:مرسدس میباخ SL جدید تاریخ جدیدی را رقم می‌زند

ارسال نظر