۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸
اختصاصی
منتظر رونمایی آستون مارتین ونکویش جدید باشید
آستون مارتین روز ۲ سپتامبر از ونکویش جدید با موتوری V۱۲ رونمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۲۱

به گزارش کارنا، تایید شده است که نسل بعدی پرچم دار GT این خودروساز دارای قدرت ۸۲۴ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متر خواهد بود که به ترتیب ۱۰۹ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتون متر بیش‌تر از DBS کنونی است. این قدرت و گشتاور کمک می‌کند تا ونکویش یکی از قدرتمندترین مدل‌های آستون مارتین تاکنون باشد. این افزایش قدرت قابل توجه، نتیجه ارتقای برنامه موتور تواین توربوشارژ V۱۲ آستون مارتین است.

این خودرو هم چنین هواکش‌های جدید و اگزوز اسپرت خواهد داشت و شمع‌های آن نیز جا به جا شده اند که با انژکتور‌های سوخت قدرتمندتر به احتراق بهینه‌تر کمک می‌کند. در عین حال، توربوشارژر‌های این خودرو اکنون واکنش سریع تری دارند و در سرعت بالاتر کار می‌کنند که واکنش دریچه گاز را ارتقا می‌دهد.

آستون مارتین اعلام کرده این موتور جدید عملکرد و بهره وری بی سابقه‌ای خواهد داشت و در نتیجه، ونکویش جدید سریع‌تر از DBS خواهد بود.

تولیدی:منتظر رونمایی آستون مارتین ونکویش جدید باشید

این موتور به صورت دست ساز و در تعداد محدود ساخته خواهد شد که نشان می‌دهد ونکویش در تعدادی کم‌تر از DBS به تولید خواهد رسید.

تصاویر درز کرده از ونکویش در حال تست نشان می‌دهند که این خودرو مبتنی بر DB۱۲، اما با اصلاحاتی در طراحی است که شامل دریچه‌های هوای جدید بزرگ روی کاپوت به منظور خنک سازی موتور ۱۲ سیلندر، جلوپنجره‌ای عریض‌تر و اسپلیتر زیرین برجسته‌تر است که مرکز ثقل ارتقا یافته‌ای را به همراه دارد.

قسمت پشت این خودرو دارای دیفیوزری بزرگ است که عملکرد ایرودینامیک آن را ارتقا می‌دهد و ساختار اگزوز دوقلو نیز با چهار لوله اگزوز جایگزین شده است که نمایان گر سیلندر‌های بیش‌تر است.

تولیدی:منتظر رونمایی آستون مارتین ونکویش جدید باشید

ارسال نظر