۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
اختصاصی
معرفی سدان جدید چری برای بازار چین
چری در نمایشگاه خودروی چنگدو ۲۰۲۴ از فالوین E۰۵ رونمایی کرد که مدلی از سری خودرو‌های فالوین است.
کد خبر: ۶۷۰۳

به گزارش کارنا، چری در نمایشگاه خودروی چنگدو ۲۰۲۴ از فالوین E۰۵ رونمایی کرد که مدلی از سری خودرو‌های فالوین است. گمان می‌رود این خودروی جدید قیمتی در حدود ۲۱۱۰۰ دلار داشته باشد و در نسخه‌های EV و EVER ارائه شود.

در قسمت جلوی این خودرو، جلوپنجره بسته به همراه چراغ‌های جلوی باریک تیز در دو طرف آن و برجستگی‌های روی کاپوت به راحتی قابل تشخیص هستند. یک لیدار نیز روی سقف این خودرو نصب شده است. چری فالوین E۰۵ به صورت استاندارد با قابلیت‌های کمک رانندگی پیشرفته همچون حافظه پارک و ناوبری در سرعت بالا ارائه خواهد شد.

در نیم رخ این خودرو، شکل بدنه‌ای فستبک دیده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های طراحی قابل توجه در این خودرو می‌توان به در‌های بدون قاب، دستگیره‌های در مخفی و طرح جذاب رینگ‌ها اشاره کرد.

تولیدی:معرفی سدان جدید چری برای بازار چین

خودروی رونمایی شده در نمایشگاه چنگدو دارای تایر‌های R۲۰ پیرلی بود. هم چنین گزارش شده است که فاصله بین دو محور چری فالوین E۰۵ به ۲۹۰۰ میلی متر می‌رسد و طول آن ۴۸۰۰ میلی متر است.

تولیدی:معرفی سدان جدید چری برای بازار چین

در قسمت پشت این خودرو، چراغ‌های عقب، طرحی یک تکه دارند و لوگوی فالوین بین آن‌ها تعبیه شده است. در عین حال، سانروف پانورامیک این خودرو با شیشه‌های جلو و عقب ادغام شده است.

در حال حاضر، اطلاعات دقیق قدرت و ویژگی‌های داخلی این خودرو به طور رسمی اعلام نشده است.

تولیدی:معرفی سدان جدید چری برای بازار چین

ارسال نظر