۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
اختصاصی
چری از اکسید اکسلانتیکس ES مدل ۲۰۲۵ رونمایی کرد
این خودرو، طراحی ظریف مدل قبلی خود را حفظ کرده و ساختار ۸۰۰V را معرفی می‌کند.
کد خبر: ۵۱۱۶

به گزارش کارنا، چری از اکسید اکسلانتیکس ES مدل ۲۰۲۵ کوپه رونمایی کرد که پیش فروش آن از ۱۹ جولای آغاز شده و اواخر ماه اوت عرضه خواهد شد. این خودرو، طراحی ظریف مدل قبلی خود را حفظ کرده و ساختار ۸۰۰V را معرفی می‌کند.

اکسلانتیکس ES دارای نیم رخ کوپه ساده شده و رنگ‌های بدنه به روز شده شامل قرمز، بنفش و آبی است. ویژگی‌های طراحی قابل توجه در این خودرو شامل نوار LED پیوسته در جلو و چراغ‌های جلوی باریک است. در قسمت پشت این خودرو نیز چراغ‌های عقب پیوسته با اسپویلر قابل جمع شدن تعبیه شده است. این خودرو از رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی و دوربین‌های دید پشت در کناره‌ها بهره می‌برد.

تولیدی:چری از اکسید اکسلانتیکس ES مدل ۲۰۲۵ رونمایی کرد

کابین این خودرو طراحی مدل قبلی خود را حفظ کرده و تودوزی قرمز مشکی جدید دارد. کابین این خودرو دارای پانل تجهیزات تمام دیجیتال ظریف، نمایشگر مرکزی شناور و تجهیزاتی همچون دکمه‌های کنترل برقی صندلی‌ها روی در‌ها و پد شارژ بی سیم است.اکسلانتیکس ES در سه نسخه ارائه می‌شود. این خودرو بر اساس پلتفرم E۰X چری ساخته شده که برای خودرو‌های برقی طراحی شده است. این پلتفرم در Luxeed S۷ نیز به کار رفته است.

چری در بازار‌های بین المللی، اکسلانتیکس را به عنوان برند خودروی برقی ممتاز ارائه می‌کند. چری تصمیم دارد با اکسید اکسلانتیکس ES مدل ۲۰۲۵، خودرو‌های برقی لوکس خود را مجددا معرفی کند و برای بازار‌های جهانی طراحی پیچیده، تکنولوژی‌های نوین و عملکرد بالا را ارائه دهد.

تولیدی:چری از اکسید اکسلانتیکس ES مدل ۲۰۲۵ رونمایی کرد

ارسال نظر