۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
اختصاصی
آغاز فروش فیس لیفت کیا EV۶
کیا EV۶ جدید اکنون با قیمت ۴۵۵۷۵ پوند پیش فروش می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۵

به گزارش کارنا، کیا EV۶ جدید اکنون با قیمت ۴۵۵۷۵ پوند پیش فروش می‌شود که تنها ۳۰۰ پوند گران‌تر از مدل کنونی آن است.

این خودرو دارای ظاهری جدید و الهام گرفته از همتای بزرگ‌تر آن یعنی کیا EV۹ است و از کابینی به روز شده و طیف حرکتی بیش‌تر در حدود ۵۸۰ کیلومتر بهره می‌برد در حالی که طیف حرکتی مدل کنونی آن ۵۲۷ کیلومتر است.

طیف حرکتی بیش‌تر این خودرو نتیجه باطری ۸۴ کیلووات ساعت بزرگ‌تر است که اکنون در EV۶ ارائه می‌شود. بیشینه سرعت شارژ این خودرو نیز از ۲۳۹ کیلووات به ۲۵۸ کیلووات افزایش یافته است که به رانندگان کمک می‌کند در صورت پیدا کردن یک شارژر سریع، تنها در مدت ۱۵ دقیقه شارژ لازم برای حرکت در ۳۲۱ کیلومتر را تامین کنند.

تولیدی:آغاز فروش فیس لیفت کیا EV۶

EV۶ همچون قبل در نسخه‌های ایر، GT لاین و GT لاین S موجود است. تجهیزات استاندارد در این خودرو شامل نمایشگر‌های ۱۲.۳ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو بی سیم، قابلیت رانندگی یک پداله، فرمان و صندلی‌های جلوی گرم شونده، کروز کنترل هوشمند و رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی است.

نسخه GT لاین این خودرو با قیمت ۴۸۵۷۵ پوند دارای طراحی اسپرت‌تر شامل سپر‌های جلو و عقب متفاوت و تریم رنگ بدنه مازاد است. در عین حال، کابین این خودرو به فرمان سه پره جدید، صندلی‌های ریلکسی جلو با روکش چرم مصنوعی مشکی، پدال‌های آلیاژی و پد شارژ بی سیم مجهز می‌شود؛ و در نهایت، نسخه ممتاز GT لاین S این خودرو با قیمت ۵۳۶۷۵ پوند از سیستم صوتی ۱۴ بلندگوی Meridian، نمایشگر بالای سر قابل تنظیم و شناسایی اثر انگشت بهره می‌برد. هم چنین یک سانروف، در صندوق عقب برقی، روکش جیر مصنوعی، صندلی‌های جلوی دارای تهویه و صندلی‌های عقب دارای گرم کن، رینگ‌های ۲۰ اینچی و ویژگی‌های کمک راننده مازاد در این نسخه ارائه می‌شود.

تولیدی:آغاز فروش فیس لیفت کیا EV۶

EV۶ معمولی در ساختار دیفرانسیل عقب ارائه می‌شود و از یک موتور برقی با قدرت ۲۲۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر بهره می‌برد. اما یک ساختار دو موتوره چهار چرخ فعال نیز برای نسخه‌های GT لاین و GT لاین S ارائه می‌شود که هزینه مازاد ۳۵۰۰ پوندی دارد. این ساختار قدرت ۳۲۰ اسب بخار و گشتاور ۶۰۵ نیوتون متر تولید می‌کند و شتاب صفر تا صد EV۶ را از ۷.۷ به ۵.۳ ثانیه کاهش می‌دهد.

تولیدی:آغاز فروش فیس لیفت کیا EV۶

ارسال نظر