۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
اختصاصی
کیا EV۴ جدید تست می‌شود
نمونه اولیه‌ای از مدل جدید دیگری که به خط تولید در حال رشد خودرو‌های برقی کیا خواهد پیوست، یعنی هاچ بک کیا EV۴ در حال تست دیده شده است.
کد خبر: ۷۱۴۰

به گزارش کارنا، نمونه اولیه‌ای از مدل جدید دیگری که به خط تولید در حال رشد خودرو‌های برقی کیا خواهد پیوست، یعنی هاچ بک کیا EV۴ در حال تست دیده شده است.

هاچ بک EV۴ نباید با EV۳ ممتاز اشتباه گرفته شود که یک کراس اوور است. این خودرو زمانی در سال آینده با طراحی منحصر به فرد خود در کنار یک نسخه سالون معرفی خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات خوبی در مورد این هاچ بک جدید وجود دارد از جمله آن که پلتفرم تمام برقی e-GMP کیا برای آن استفاده شده و احتمالا سیستم برقی ۴۰۰ ولت مشابه EV۳ جدید نیز برای آن ارائه می‌شود.

احتمالا سایز باطری‌های این خودرو نیز مشابه EV۳ خواهد بود که شامل گزینه‌های ۵۸.۳ و ۸۱.۴ کیلووات ساعت است که به یک موتور برقی با قدرتی در حدود ۲۰۰ اسب بخار متصل می‌شود. گزینه‌های دو موتوره نیز برای این خودرو ارائه خواهند شد.

EV۴ دارای قابلیت‌های شارژ مشابه EV۳ نیز خواهد بود که شامل ۱۰۲ کیلووات برای باطری کوچک‌تر و ۱۲۸ کیلووات برای باطری بزرگ‌تر است. در هر دو مورد، شارژ ۱۰ تا ۸۰ درصد باطری‌ها حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.

با توجه به سبک طراحی کنونی کیا گمان می‌رود نسخه‌ای جدید از طرح چراغ‌های ستاره‌ای جلو و عقب به همراه ترکیبی پیچیده از خطوط بدنه و جزئیات برجسته، این خودرو را کامل کنند.

کیا EV۴ جدید تست می‌شود

کابین این خودرو نیز از طرح ارائه شده در دیگر مدل‌های کیا پیروی خواهد کرد که با سطوح صاف، بهره گیری هوشمندانه از پارچه‌های گلدوزی شده و نرم و ساختار داشبوردی ساده تکمیل می‌شود.

این خودرو با سه نمایشگر لمسی متفاوت کامل می‌شود که در یک پانل عریض ۳۰ اینچی ادغام شده اند که همه چیز از گرمایش و تهویه تا تکنولوژی‌های کمک راننده و سرگرمی اطلاعاتی را کنترل می‌کند.

مشخص نیست که ابتدا مدل سالون و یا هاچ بک این خودرو معرفی خواهد شد، اما گمان می‌رود هر دوی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ به نمایش درآیند.

کیا EV۴ جدید تست می‌شود

ارسال نظر