۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
اختصاصی
شاسی بلند جدید کیا لو رفت
کیا کلاویس، شاسی بلند کم‌تر از چهار متری که در جایگاهی بین سونت و سلتوس قرار می‌گیرد، اخیرا در حال تست دیده شده است. این شاسی بلند کامپکت جدید کیا اواخر سال جاری رونمایی شده و اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۱۲

به گزارش کارنا، کیا کلاویس، شاسی بلند کم‌تر از چهار متری که در جایگاهی بین سونت و سلتوس قرار می‌گیرد، اخیرا در حال تست دیده شده است. این شاسی بلند کامپکت جدید کیا اواخر سال جاری رونمایی شده و اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

تصاویر درز کرده جدید از کلاویس که اخیرا درز کرده اند، واضح‌ترین تصاویری هستند که تاکنون از این خودرو منتشر شده است. اگرچه این خودرو پوشش استتاری کاملی دارد، اما سبک و طراحی بدنه آن مشخص است و نمایی از کابین این شاسی بلند جدید نیز درز کرده است.

چنان چه در این تصاویر دیده می‌شود، کیا کلاویس ارتفاعی بلند با نیم رخی جعبه‌ای شکل دارد. این خودرو یادآور سونت و هم چنین برخی ویژگی‌های ون چندمنظوره کارنز است. برخی هایلایت ویژگی‌های این خودرو شامل چراغ‌های دید در روز عمودی، رینگ‌های آلیاژی دو رنگ، چراغ‌های عقب LED پایین‌تر نصب شده و شیشه عقب بزرگ به همراه در صندوق عقب تخت است. هم چنین ریل‌های سقف کاربردی، گلکیر‌های مربعی و روکش‌های کلفت، ظاهری متناسب شاسی بلند به این خودرو داده است.

برای اولین بار کابین کلاویس نیز درز کرده است. چنان چه در تصاویر مشخص است، فرمان تخت این خودرو تزئین دو پره با طرح دو رنگ دارد. همن چنین کنترل‌هایی روی فرمان این خودرو برای پانل تجهیزات و رسانه تعبیه شده است.

تولیدی:شاسی بلند جدید کیا لو رفت

از دیگر عناصر قابل توجه در این خودرو می‌توان به برف پاک کن‌های خودکار، لوگوی کیا روی فرمان، نمایشگر دوگانه برای سیستم سرگرمی اطلاعاتی و نمایشگر راننده و کنترل‌های فیزیکی برای سیستم سرگرمی اطلاعاتی اشاره کرد.

از نظر فنی، احتمال زیادی دارد که کلاویس از نیرومحرکه مشابه کیا سونت بهره ببرد که شامل موتور‌های ۱.۲ لیتری بنزینی، ۱.۰ لیتری توربوی بنزینی و ۱.۵ لیتری دیزلی با گیربکس‌های اتوماتیک و دستی است.

تولیدی:شاسی بلند جدید کیا لو رفت

ارسال نظر